Gå til innhold

Denne er til deg rdl!

Ranger emnet


Gjest BugStar

Anbefalte innlegg

som sagt.. er jo med jeg. men JEG får jo ikke akkurat leid no bil...... og ikke vil jeg bruke tusenlapper på det heller..... har et stramt budsjett nå som bilen er inne til lakking og shit....

 

men hvordan i helvete er det mulig å få til dette på gatebil?.... det er jo UMULIG...

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gjest BugStar

Er redd for det jeg også. Det var derfor jeg foreslo en kveld på Rudskogen. Dersom 25 stykker fra forumet stiller kan vi kjøre hele kvelden for en halv tusing pr. pers. Kan jo bli kjempehyggelig det. La oss se litt på det. Helgen som kommer passer ikke kjempebra for meg heller. Har egentlig lovt meg bort som mekaniker på roadracing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få tak i noen med kamera eller kameraer og film racet så vi andre som har fulgt med på denne utfordringen oxo kan se åssen det går !

Er virkelig spennt på dette men bor liksom 3 timers kjøring unna rudskogen..

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde et taue prosjekt på gang. hva sier du til en fattig mazda uten panser, vinduer løse dører og opprevet interiør som ligger breit å drifter på veien når en golf TDI stv drar den etter seg i rundkjrøinger? haha

 

bilen var foresten i autovern flere ganger, og kjørte over et veiskille skilt MIDT på krysset ved dekkpartner på brynseng:) heheh

 

film kommer.....!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobberu der eller?.... så skrangle kassa di så jeg tenkte jeg kunne markere meg..... istedet for urinering eller deng med slegga som vi hadde med... ble det lapp :)

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BugStar

Satte pris på det... Jobber der en gang i blant.

 

Og du må bruke mye penger på fården for å kjøre fra skranglekassa mi' gitt (rett frem vel og merke...)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BugStar

Satte pris på det... Jobber der en gang i blant.

 

Og du må bruke mye penger på fården for å kjøre fra skranglekassa mi' gitt (rett frem vel og merke...)!

 

 

Kansje dere må ta ett drag også ;)

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hakke brukt mye penger jeg. har desutten brukt penger på kun utseende..

 

men vi får se etter sommer da vettu, har planer om å importere intergrale nu... den blir nokk reint ribba med bur og shit.. da kan vi jo få se da kjekken :)

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jadaaaaaaaa det blir,.

men tviler på at vi rekker det før sommer. jeg reiser den 25juni på ferie..... og det er vel ikke så mange private banetreff før det egentlig :)

 

Bugstar. var du han Potteklipp/rødtopp kisen som sto med essex i går?.. så ikke bobla di, men jeg syns jeg så noe som ligna på deg. men ække sikker..... :)

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår