PenguiN- Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 :fire: i dag drev jeg å vasket og gnikket (som vanlig) på bilen, til min store forskrekkelse så jeg at en tidligere eier har satt noe slags klosser forann på fjørene, 1 på hver side av bilen for å være korrekt...vet at dette er noe sånn bilextra heve greier...(?) de er ca4-6 cm høye...æsj, MEN betyr dette at bilen blir ENDA lavere forann om jeg tar de vekk (4-6cm) ? haha, betyr det DET så tar jeg fram jekken i morgen og hiver faenskapet i søppla...er da ingen pyse :afro Noen andre som har montert noe liknende på sine farkoster? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Ta de av. De er heller ikke lovlige. Bilen blir bare litt lavere 1-2 cm max. Har aldri montert slike selv, men de som har brukt slike har brukt flere på hver fjær. Satt noen gummiklosser gå bilen min da jeg kjøpte den, men der var demperene sunde. Ble montert justerbart senkesett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Er for å stive opp, mest ment for de som kjører mye henger eller slikt. Desverre bruker folk de permanent på slitte fjører og slikt, ikke helt optimalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Siden det bare er en klosse, blir ikke bilen merkbart lavere. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg