Gå til innhold

Innpress på felger, senking og evt valsing

Ranger emnet

msoer

Anbefalte innlegg

Har 9x16 Decent Cup - Et 25 . Med 215/40-16 dekk .

Dette går akkuratt klar bakakslingen , fremme tar det litt i krenknings hammeren. Bilen min er senket 60/40 og er ganske hard men alikevell tar det i over alt i skjerm kantene.

Lurer på om det kan hjelpe med gti bakaksling med krenkings hammer , og krenkings hammer fra en gti fremme ...

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by msoer

jeg skal ha meg 9x15 eller 9x16 felger til min golf 2 nå. derfor lurer jeg på om noen har noen gode tips om hvordan jeg så billig som mulig får dette til å passe på bilen når den er så lav som mulig. da tenker jeg på impress på felgene, senking, evt valsing osv.

Håper du har servo !! ;) 9"på golf

Kan jo bli fett det :D

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ha meg 9x15 eller 9x16 felger til min golf 2 nå. derfor lurer jeg på om noen har noen gode tips om hvordan jeg så billig som mulig får dette til å passe på bilen når den er så lav som mulig. da tenker jeg på impress på felgene, senking, evt valsing osv.

Det heter innpress - ikke impress, Etter hvor langt inn senteret sitter... Dusinvis av fok som tror det heter impress :roll:

Så jeg endret topicen litt :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kopmis av meg har 9x16.. Gikk fint det, etter litt vold med hammer i innerskjermen, litt vinkelsliper på ytre hjulbue, og G60 skjermbue lister varmet opp og bøyd ut for hånd :D lol

Hva gjør ikke folk for utseende :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle gjerne visst hvilket innpress som er best, og hva\hvordan som må skjæres bort i skjermbua

Hva du enn gjør, ikke skjær bort noe. Da blir det bare rust. Ta en tur til Frogner og Onkel Tom for en skikkelig valsing. 9-15 ET 15 Borbet BS med 215/40-15. Garantert at ingen her i landet har det samme

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider