Gå til innhold

Old school felg tråden, kom med bilder!

Ranger emnet

clone baby

Anbefalte innlegg

• Svar 633
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt feil forum for meg, men slenger meg inn for det.

13x7,5"(litt usikkerpå bredde), Chromespoke, med brede lavprofil, nix fjærer og en noenlunde fin Taunus, kompis har slike liggende.

Små Chromespoke må vel være oldschool.

Stemmer det at Alleycat-felger er ulovlige, samme kompis har slike 14" på Scorpio og har fått beskjed at de står høyest på biltilsynets ulovlig liste, knekker visst i eikene???

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange felger her som ligner på BBS sine RS/RM felger.. De er så utrulige FETE :D Noen som har noen tilsalgs? :rolleyes: vet bare om bbs sine Rs, Borbet sine B som likner. Andre merker? som faktisk er mulig å få tak i?

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange felger her som ligner på BBS sine RS/RM felger.. De er så utrulige FETE :D Noen som har noen tilsalgs? :rolleyes: vet bare om bbs sine Rs, Borbet sine B som likner. Andre merker? som faktisk er mulig å få tak i?

Ronal LS ligner ganske mye. Koster heller ikke skjorta. 101£ pr stk fra England uten frakt.

ronal_ls.jpg

Fåes i 7,5x15 et 15 :titties:

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imagewheels lager replica av bbs rs01

b85.html

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imagewheels lager replica

b85.html

Er det disse Gasolin selger? i såfall håper jeg du har råd til de, de koster jo 3-4000kr pr skt mener jeg å huske. men da får du jo de i masse forskjellige størrelser og med mange forskjellige offsett og boltmønster. Men den prisen gasolin selger sine replica felger for er RAN, Makan. Billigere å dra en skikkelig heisatur til Tyskland og kjøpe ekte BBS felger der.

Imagewheels billet 85 s_85.jpg

BilletDM s_dm.jpg

Edit: gasolin

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har noen fete 13" oldschool felger til salgs da? alt fra 13-15, men heldst 13 :)

Hvis, så pm meg!

Go 13" sombrero

Bra at det er flere som går for 13" :partyon

Eneste som bekymrer meg er å få bilen lav nok med 13" felger, vil jo ikke at det skal se ut som en handlevogn heller ;)

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go 13" sombrero

Bra at det er flere som går for 13" :partyon

Eneste som bekymrer meg er å få bilen lav nok med 13" felger, vil jo ikke at det skal se ut som en handlevogn heller ;)

Det man virkelig bør bekymre seg for med 13" er allmenntilstanden til bilen under. Rammevangene (innfestingene til bærearmene), stabstaginnfestinger og tidvis også bremserør lider voldsomt når man kjører med 13" og mer eller mindre nødvendig senking. Jeg ga meg i tide før det resulterte i mer enn litt avslipte rammevanger og et avrevet bremserør......

Den virkelige bekreftelsen på hvordan det kan gå fikk jeg da jeg så Einserfreak sin namme grønne Einser gå til grunne (han kjørte 6X14 med 185/50 og mye senk). Karosseriet så utvendig like fint ut, men rammevangene foran var så slitt at de var løvtynne. Etter to sesonger var bilen klar for dynga, etter utallige bunnpanner, stabstaginnfestinger og frontlepper.

Til banebruk er det derimot lite som slår små 13" eller 14"!

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider