Gå til innhold

Old school felg tråden, kom med bilder!

Ranger emnet

clone baby

Anbefalte innlegg

• Svar 633
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Siden alle driver å horer kopier av BBS så kan jeg poste bilder av mine "kopier"- Compomotive CX (Er å få kjøpt i england- comp.co.uk)

Disse sitter på "vag" porscha mi:

SV100298.jpg

SV100305.jpg

Framhjula er litt smalere, helbilde:

2_1137415180696.jpg

Tror ikke akkurat disse hjula er en billig løsning for å få hjul som ligner på BBS RS, men en fin løsning om man vil ha nye hjul.

*Glede seg til sommern*

SV100307.jpg

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det disse Gasolin selger? i såfall håper jeg du har råd til de, de koster jo 3-4000kr pr skt mener jeg å huske. men da får du jo de i masse forskjellige størrelser og med mange forskjellige offsett og boltmønster. Men den prisen gasolin selger sine replica felger for er RAN, Makan. Billigere å dra en skikkelig heisatur til Tyskland og kjøpe ekte BBS felger der.

Har kjøpt felger fra imagewheels som jeg har på polon, det koster men de lager fine felger.

Er jo greit og ha felger med kvalitet å, men hvis du skal bare ha replica kan du jo få felger kasta etter deg..

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden alle driver å horer kopier av BBS så kan jeg poste bilder av mine "kopier"- Compomotive CX (Er å få kjøpt i england- comp.co.uk)

Disse sitter på "vag" porscha mi:

SV100298.jpg

SV100305.jpg

Framhjula er litt smalere, helbilde:

2_1137415180696.jpg

Tror ikke akkurat disse hjula er en billig løsning for å få hjul som ligner på BBS RS, men en fin løsning om man vil ha nye hjul.

*Glede seg til sommern*

SV100307.jpg

Jøss.... er det flere som har slike "kopier" i garasjen.

IMG_0332.JPG

Mine har tilogmed "rett" boltsirkel.... iaf til vw

de var iaf en billig løsning for meg da jeg gav like mye for alle 4 som en ytterring til BBS koster

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Glede seg til sommern*

SV100307.jpg

Skulle jo hatt disse du da:D

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=7001323&sid=2ad4aeyO9999113&pos=2&tot=3

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider