Gå til innhold

Old school felg tråden, kom med bilder!

Ranger emnet

clone baby

Anbefalte innlegg

• Svar 633
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er nesten litt flau over å måtte si det, men det finnes faktisk AUDI med den boltsirkelen der. og Den Porschen der har div V.A.G deler. sorry. knock

Er derfor den har 108 boltsikel, har audimotor også, var opprinnelig ment som en audi, men de droppa prosjektet (pga oljekrisen)og porsche kjøpte det opp, og brukte noen vag\audi deler på den men det er fremdeles en porsche(med ufortjent dårlig rykte) bra kjøreegenskaper, 1080kg, 50-50 vektfordeling og rwd

Forresten noen med bbs felger som har lyst på, har 1stk:SV100319.jpg

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha! Hadde gjort seg på den ubrukte 8x16" BBS RS-en som pynter opp det ellers svært triste rommet mitt.

Da er ventilhetta din!

Blytter den mot en titt på golfen\jettaen og litt sikling på felga dine yodude

Tilbake til topic:

Litt annneledes variant av bbs:

Wraith_Rims3.jpg

Edit, Old school:

volkshows33.jpg

Boble feeelgs

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare beklage på forhånd, detta blir litt OT, men siden vi snakker om felger, BBS og old school. (kanskje ikke så OT likevell? :rolleyes: )

for det første, hvordan er det mulig å vite om boltsirkelen er 4*100 eller 4*108 f.eks? skal kjøpe felger brukt, men fyren viste ikke så mye om bil eller felger (han hadde overtatt felgene selv)...trasig å kjøpe, å så finne ut at det er feil...

for det andre, hvor bred dekk dim. kan jeg ha på 6x14" ? blir det nå brukbart med 6x14" me tanke på lavhet og old school looken? :rolleyes:

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

195 syntes jeg hørtes ganske bredt ut på en 6" felg. Eller, det spørs jo om man vil ha strekk eller ikke det da. Ser jo klart penest ut med strekk spør du meg. Har selv 205-40 på mine 9x16 felger, og da er det passe med strekk:) Men som sagt, det spørs om du vil ha strekk på dekkene eller ikke da.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

195 syntes jeg hørtes ganske bredt ut på en 6" felg. Eller, det spørs jo om man vil ha strekk eller ikke det da. Ser jo klart penest ut med strekk spør du meg. Har selv 205-40 på mine 9x16 felger, og da er det passe med strekk:) Men som sagt, det spørs om du vil ha strekk på dekkene eller ikke da.

Bruker 195/45-14 på 6-14 ved EU/visning, da får du helt rette dekksider. Et helvete å ta av fordi dekksidene er så stive.

205/40-16 på 9-16 er det ingen dekkfabrikanter som godkjenner, med god grunn.......

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6" blir for smalt for strekk uansett... Må jo ha pizzaskjærere for å få strekk da :D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider