Gå til innhold

Old school felg tråden, kom med bilder!

Ranger emnet

clone baby

Anbefalte innlegg

Tror det var 6x14 et38 hvis jeg ikke husker helt feil.

alfa4x98et38s6x14.jpg

Beklager fotokvalitet. Hadde bare en lusen mobil.

Er du intr skal jeg sjekke et og pris.

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 633
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilder av flere sett som er til salgs kommer i kveld... Bland annet ATS 7x13, skitfete Audihjul (4x108) med litt kant, 2stk orginale vw hjul (aner ikke hvor de kommer fra, men de var jo litt stilige. 13"), 100+ Lazer hjul (tror det er 4x100), Random felger med svarte eiker og bred kromkant og noen mesh felger uten kant 13"(4x100)

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mesh4x10013.jpg

Mesh 4x100 13"

audi100m1987.jpg

Felger fra en Audi 100 1987 tror jeg.

7x15.jpg

7x15 med kant. Ikke spør meg hvordan felger dette er...

100lazer5xXXX.jpg

100+ Lazer felger 5x??? 6x14 tror jeg.

vw4x100.jpg

2stk vw felger. 5,5x13. et38 tror jeg.

Alle felgene er til salgs. Er det noen som er intr. så si i fra så skal jeg sjekke eksakt ET, bredde og pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jim.. ikke bare jeg som tråler rundt på hoggern på vinger om dagen ser jeg;)

hehe..

Hehe... Liker å ta meg et par runder da vet du :) Er jo masse snacks gjemt bort der :)

Hvem er så du forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oskar.

Regner med att du ikke vet om så mange andre som heter det. hehe

Stemmer :) legg meg til på msn: loco_lechuza@hotmail.com , så kan vi snakke litt einser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var 6x14 et38 hvis jeg ikke husker helt feil.

alfa4x98et38s6x14.jpg

Beklager fotokvalitet. Hadde bare en lusen mobil.

Er du intr skal jeg sjekke et og pris.

Ja, er interessert ja, får muligens tak på en Fiat 127 snart ;) Kunne trengt noen fete hjul :D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er interessert ja, får muligens tak på en Fiat 127 snart ;) Kunne trengt noen fete hjul :D

Skal sjekke opp eksakte mål og pris til mandagen så sender jeg deg en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7x15 med kant. Ikke spør meg hvordan felger dette er...

Disse heter vel RH ett elller annet.

Trur det er nøyaktig slike HrZpett har.

hehe. neida playen! mine er 8x15" av type RH

P4260527.jpg

Har sett dem på det bilde oppi her har sitti på noen passater. mer en det

veit jeg ikke noe om dem.

(x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt)

(o) Vw Vento 94mod

(o) Vw Caravelle 1,6d 89mod

(o) Vw Boble 1200 64mod

(x) Vw Boble 1300 66mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har fire stykk felger som jeg mener går under Old School stilen og som kommer til å passe en Golf 1 meget godt om de rette tingene gjøres!

Felgene er av merket Intra og er i dimensjonen 5 1/2x13 og ET er 38

Boltmønsteret er 4x100

Forøvrig tilsalgs

eins10.jpg

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider