Gå til innhold

Old school felg tråden, kom med bilder!

Ranger emnet

clone baby

Anbefalte innlegg

heey.. har noen merkelige felger liggende.. :P

ATS står det på dem.. og dem er über lette.. så magnesium rim's i think

1081526-bilde5-dsc00013.jpg

hva kan noe sånt være verdt? vurderer å selge dem da dem ikke passer "helt" inn på bilen min.. står noe vinterdekk på dem nå.. 6x13" tror jeg dem er

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 633
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
gamle felga mine som jeg solgte... angrer som FY!!! :fire:

attachment.php?attachmentid=7091&stc=1

Har og hatt slike på en caddy eg hadde , de eg hadde var 8x13". Sjefs felger. :) Men eg og solgte de men fikk jo så godt betalt. :)

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og hatt slike på en caddy eg hadde , de eg hadde var 8x13". Sjefs felger. :) Men eg og solgte de men fikk jo så godt betalt. :)

Ja, de penga:) ..var derfor jeg solgte mine også;)

Har jo disse liggende da:)

8c_1_b.jpg

Stilauto Penta s/4 7x15 Et25 ..bortsett fra att mine mangler senterkopper og har antrasit gråe eiker..

edit: er kanskje tilsalgs i nærmeste fremtid ;)

Rust er passe dust. lzm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøttheten slår til igjen. Leste 14" øverst, og forvekslet dermed dette med felgdimmen hans:)

Da synes jeg du må slå til med 185/55/13, eventuelt 175/60/13.

176/60-13 blir for smalt

195/45-13 eller tilsvarende bredde

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir for smalt eller ikke, det spørs jo på om man vil ha strekk, eller hvor mye strekk man vil ha. Men ser nå at jeg hadde lest feil nok en gang (kanskje på tide å våkne opp nå?). Felgene var 8" breie og ikke 7" som jeg gikk ut ifra/leste.

Da blir nok 195/45/13 mer passende dimensjon ja, og får en passe fin strekk på dekkene. Om det er det man liker selvfølgelig.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøffe felger!

så forresten deg og bilen din på shell elgeseter i helga!

fin rocco!

Takk :) husker ikke at jeg var der, men kjøre jo litt rundt i hælga, så var sikekrt meg :op:

Allycat felga er 7x14 ja :) Forslag på dim på disse? skal brukes til vintefelger da, så vil helst ikke at den skal bli noe lavere, så tenkte på 195/55/14 piggdekk...

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje 185/55/14? Dette er riktignok piggfrie dekk, da det var litt snevert utvalg i piggdekk på Dekkonline. Med bra piggfrie dekk, så vil jeg ikke påstå at det er så mye forskjell ifra mange piggdekk. Piggdek er også litt "falsk" trygghet. Eneste på glattis det kan være fint med pigger, men man kjører uansett etter forholdene, og folk flest vet sånn ca hvordan dekkene oppfører seg på ulikt føre etter litt forsiktig prøving:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider