Gå til innhold

Old school felg tråden, kom med bilder!

Ranger emnet

clone baby

Anbefalte innlegg

Kanskje 185/55/14? Dette er riktignok piggfrie dekk, da det var litt snevert utvalg i piggdekk på Dekkonline. Med bra piggfrie dekk, så vil jeg ikke påstå at det er så mye forskjell ifra mange piggdekk. Piggdek er også litt "falsk" trygghet. Eneste på glattis det kan være fint med pigger, men man kjører uansett etter forholdene, og folk flest vet sånn ca hvordan dekkene oppfører seg på ulikt føre etter litt forsiktig prøving:)

jeg har helt nye piggfridekk på de andre 14" mine... er ikke sikker på hvordan dim d er da jeg ikke kjørte så my i vinter, og iallefall likte jeg ikke felga mine :op: men har vel egentli det jeg trenger av dekk og felger. Nye sommer dekk, brukte sommerdekk, nye vinterdekk (dog u/pigg), allycats 14", org. scirocco/GTi 14", et eller anna 15", og nye Sponsa 16" fra bigwheels :)

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 633
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, du hadde da iallfall et godt utvalg:)

Hadde du visst dimmen på de 14"erne du hadde, så hadde jo vært mulig og brukt disse. Slipper du samtidig å kjøpe deg nye dekk:) Det billigste og enkleste.

Ja trenger jo kanskje egentli ikke pigg, og da har jeg jo nye dekk :happyhappy:

Men noen som vet ET på 7x14" Allycatene?

har de hjemme til mutter'n på lagring, så får ikke sjekka, også husker jeg ikke om jeg sjekka d engang når jeg kjøpte de.. :wonder:

77 Honda Accord 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da er dekk på, Uniroyal 195\55-13" (Regndekk)

Ble en pen strekk syns jeg

Må bare få senka bilen nok nå:

DSC05124.jpg

Bilen slapp fremdeles like lett med rompa på glatta som med sykkelhjula

Men det gjør jo egentlig ingenting.....

Men noen som vet ET på 7x14" Allycatene?

Det står i senteret.. Jeg hadde Et20 på mine allycats, da hadde jeg omtrent samme kanten som du har (Felgene var 5,5" breie...) Du har kanskje et 35 ellerno?

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i senteret.. Jeg hadde Et20 på mine allycats, da hadde jeg omtrent samme kanten som du har (Felgene var 5,5" breie...) Du har kanskje et 35 ellerno?

håper det er 35 :) har enda ikke sjekka, men gjør vel d i løpet av måneden når jeg skal legge om dekk og felg ect.

77 Honda Accord 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
  • 2 weeks later...