ultimateVW Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Spørs om det ikke var den første felg typen Borbet solgte også. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Borbet A kom i 1990.. Jeg er helt sikker på et det kom et par sett Borbet A snikende ut på en eller annen høst utstilling i 1989.... Dessuten er 90 tallet det nye 70 tallet!!! Bare vent, de som sitter på 90 fangere til golf1 sitter på gull! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Jeg er helt sikker på et det kom et par sett Borbet A snikende ut på en eller annen høst utstilling i 1989....Dessuten er 90 tallet det nye 70 tallet!!! Bare vent, de som sitter på 90 fangere til golf1 sitter på gull! Tommy Det var Køln-utstillingen i 1988 de ble presentert... RS-fanger med gullgitter har jeg mere tro på en 90-fangere... Hcon Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Hcon, er du broren t Akon? :D Rs og 90 fangere blir ikke gull.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Her er da et godt utgangspunkt? Skal få lagt ut noen bilder når jeg har lakkert de å fått på dekkene! ;) Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Kommer om noen dager, Enkei. BBS blir vinterfelg. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verdensrekord Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Her er da et godt utgangspunkt?Skal få lagt ut noen bilder når jeg har lakkert de å fått på dekkene! ;) Bredda med flatjern dissa eller? Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Hehe, blir vel et par lodd i brønnen på disse ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Valset ring av noe stål han som har breddet de ja. Har prøvd på dekk på en for å se om det var mye kast, men var 4 gram på ene siden og 12 på andre! ;) Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m30bXX Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 noen som kan svare på ett spørsmål om BBS RS 3delte felger? la oss nå si at jeg har 4stk 16x8 toms. kanten er 2toms, hvis jeg bytter "ringen" ut til en 3toms, vil jeg da kunne ha breiere dekker på ? og hvor breie dekker går på dem originalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 noen som kan svare på ett spørsmål om BBS RS 3delte felger?la oss nå si at jeg har 4stk 16x8 toms. kanten er 2toms, hvis jeg bytter "ringen" ut til en 3toms, vil jeg da kunne ha breiere dekker på ? og hvor breie dekker går på dem originalt? 8 tom = 203,2mm altså ca 215 dekk vil gå ca kant i kant. 9 tom = 228,6mm tipper 245 elns vil gå rimelig i kant. Det er også litt forskjell på felger og ikke minst dekk.... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaMMeR89 Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Her er da et godt utgangspunkt?Skal få lagt ut noen bilder når jeg har lakkert de å fått på dekkene! ;) De felgene der fikk jeg sansen for. Det så jo drit sprekt ut! Bredda de selv eller sendt de bort til bredding? Siter Simen Hammer TrackBird DOT net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 De felgene der fikk jeg sansen for. Det så jo drit sprekt ut! Bredda de selv eller sendt de bort til bredding? Takk! :) Skal få spakklet de å lakkert om ikke så lenge nå å få på 195/45 dekka! Er sendt bort til en kar som driver med bredding av stålfelger på kveldstid! ;) Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 7x14" AllyCat med 155\55 dekk ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 7x14" AllyCat med 155\55 dekk ;) den dimmen (felg) var ukjent for meg! SIKLE!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg