_S|ndre^ Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Bilen har stått i 7 uker nå og jeg tok meg en tur igår. Etter en stund begynner den ruse seg fra 2000omd til 3000omd opp og ned. Jeg stopper.. venter og starter igjen og den går fint. Kjører en liten stund igjenn og det samme skjer gang på gang. Kan det vere lamdasonen dette her eller ? Den har jo stått en stund så det kan vel vere så mangt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 høres ikke ut som lamdasonden for da har jeg erfart at den svìver `hakkete` på tomgang, men et vanlig problem på e30 er jo den slangen som går i fra spjellhuset til luftfilterboksen, hvis den er morknet og sprekt, så vil jeg tru du vil få det problemet du beskriver, sjekk den først i allefall, koster jo ikke noe :P Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Lambda kan det høres ut som ja. Hvis pluggene har gått lang så skift de, samt se på fordelerlokk etter nedirring. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 så vitt som eg veit så står det en 320 luftmegde måler på bilen... var vertfal de so ble sett på da den var på hareid... men vet ikkje om det er forsjel på 320 å 325 er jo forsjelige insprøytnig da.. Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 trenger du luftmengdemåler til 325, så har jeg en liggende, hvis det er forskjell på 320 og 325 Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Tusen hjertli :) Skal prøve ut forskjellige metoder for å se om det blir bedre, starte med å spraye litt startgass rundt den insugsslangen. Finner vell ut av det til slutt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 så vitt som eg veit så står det en 320 luftmegde måler på bilen... var vertfal de so ble sett på da den var på hareid... men vet ikkje om det er forsjel på 320 å 325 er jo forsjelige insprøytnig da.. Ja såg det låg en defekt mengdemåler baki der ja :) trenger du luftmengdemåler til 325, så har jeg en liggende, hvis det er forskjell på 320 og 325 Ok! :) De ser jo helt like ut da.. så jeg er jammen ikke sikker på om det er forskjell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 hmm sjekk nr på de... må være like nr.... Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 sjekker nr. på den imorgen hvis du lurer, noen som trenger store deler av eksos,luftfilterboks eller luft mengdemåler? si ifra... Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg