Gå til innhold

Er det her jeg monterer turbotrykksmåler?

Ranger emnet

Magnalf

Anbefalte innlegg

• 9 months later...
Svaret er nei.

Det eneste trykket som er interesant er det som er i innsugsmanifolden, derfor monterer du den på noen vakuumslange der.

Bumper denne tråden igjen, siden jeg nemlig ikke fikk kjøpt meg turbotrykksmåler før nå..! :D

Men yo boXer (eller noen andre :) ), den slangen der er innsuget mitt (har diesel jeg vettu). Da burde det vel funke bra å koble turbotrykksmåleren til den lille slangen som allerede er der, men er blindet?

Legger ut bilde en gang til jeg så folk kan se:

x1pGHpas_o48llHvm6dduPXnJKoP1iI8G90xsml7mmEgIY8YZqqiF7TmJzDaVECuy1i36E2bESX8KQ5nj67wH8IEtTWm5OrArcMLscCtVcFX7iDi1VCgaQn0lmyA7NEgnC9NwVHDb784AS2clpO2sSp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:S Sikker på at dette er en tverrstrømsmotor? Spurte bare en mekaniker kjapt og han sa at jeg skulle koble på der for det var innsugsmanifoilen. Er så mye plastdeksler på andre sida så har ikke giddi å sett enda om det er noe innsugsmanifoil på den sida, men skal gjøre det i morra. Men hvis jeg uansett må til å lage hull og faenskap for å få måleren til å funke, så tar jeg heller å kobler til bare den lille greia. Er ikke så farlig om trykket er riktig eller ikke, vil bare ha noe å se på hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:S Sikker på at dette er en tverrstrømsmotor? Spurte bare en mekaniker kjapt og han sa at jeg skulle koble på der for det var innsugsmanifoilen. Er så mye plastdeksler på andre sida så har ikke giddi å sett enda om det er noe innsugsmanifoil på den sida, men skal gjøre det i morra. Men hvis jeg uansett må til å lage hull og faenskap for å få måleren til å funke, så tar jeg heller å kobler til bare den lille greia. Er ikke så farlig om trykket er riktig eller ikke, vil bare ha noe å se på hehe.

Jeg tenkte selvølgelig litt feil her nå. Du har rett! innsuget ligger på den siden der, så det er bare å koble den inn på der så lenge der er hull inn i maifolden.

beklager surret:rolleyes:

Das Auto

09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider