Anonym010101 Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Jøss, her ble det plutselig litt liv igjen, var en periode det var ganske lite liv. :fire: Må vel få til et treff før vinteren kommer, om det er noen som er interessert, er tre 626 GD som jeg har lyst til titte litt nermere på, Ragua, Mazda626 og tswracing sin, de ser meget fine ut. cheers Hva med deg Kristian, prøve å få til noe treff sammen, var jo morro forige gang vi var på treff, må vise deg hva jeg har gjort med min GD, er blitt fin serru.. Prøve å få med fler folk fra andre fylker for eksempel, jeg kan iallefall kjøre et stykke om det blir noe treff!? Peace out Mazda eiere :wave Vi snakkes MVH Ole B. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Et treff er ikke domt. Regner med at bilen min blir ferdig til neste uke også. Bilder kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Litt mye å henge fingra i for tiden, men hvis det blir avtalt med noen dagers varsel kunne jeg klare å komme. Men da vil jeg ha noen 626 V6ere der også. Hadde vært gøy å sett bilen din Ole. Kristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Blir nok ikke tid til noe treff før jul for min del! Jobber annenhver helg, og helgene i mellom blir det nok rypejakt ( de med fjær). 626_Ole, har du en kloning av bilen din på Raufoss på Totene? Så en som 100% maken i sommer! Denne så meget strøken ut......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Bilen er desverre avskiltet og står på bukker. Er store forandringer i vente. :) Kanskje ferdig til høsten 2006. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg