Gå til innhold

Kolonne kjøring fra Bergen til Japsetreff 2003

Ranger emnet

RaCk

Anbefalte innlegg

Originally posted by The cowboy

robert.. ta å peis innom skien da.. så jumper jeg på og blir med deg nedover..hehe

gidder ikke å vurdere tanken på å stille med min lille riskoker azza!! hehe

Joda, du må jo det!! Det er jo bare gøy! Tviler på at jeg gidd å kjøre en 3 timers omvei, du kan jo bare kjøre opp der, ingen som tvinger deg til verken å stille ut eller å kjøre på bane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

Godt mulig det:) Men hvor var røldal igjen? *lenge siden sist nå*

Røldal er rett før du kommer til Haukeli, med maaange tunneler hvis jeg ikke husker feil. Det er en "Spiral-tunnel" der også som går oppover og rundt og rundt osv;)

- 87' Toyota MR2 MK1

- 82' Toyota Starlet KP60 (rwd)

- 85' Suzuki SJ413 Jordebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir felles cruising fra Sandnes, om Kristiansand.. på fredag 9. Mai.

Vi skal møte folk som kommer over fjellet og noen lokale ved Drammen, på bensinstasjonen ved gamle lierbommen..

Hvis det er noen som organiserer cruising fra Bergen, kan ikke du da sende meg en mail på mr2turbo@broadpark.no, så kan vi et avtale å kjøre felles derfra?

:)

Markus

MR2turbo "Kamelonen"

bilen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om jeg ska være med til treffen så må du nesten hente meg.. har bøsta kulelagre i bakhjula.. og har ikke time hos dr. bilmekk før den 16 mai.. :(

så framt det ikke er noen fra grenland som leser den tråden her da.. og føler et snev av medmennesklighet og vil la meg sitte på..hehe

kan spleise på bens azza..ikke no probs det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider