TMB Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Bare lurer på en ting. Har ingen vurdert fordeler flytter? Var noen tyske selskaper som produserte slikt en gang. Veit ikke om det er mulig å få tak i lenger. Har en slik liggende hjemme, den er til OHC, men det kan da ikke være så vanskelig å få tak i til 16v, evt lage. meget enkelt prinsipp også... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 blitzpower.no selger fordelerflytter, men 4 000.- e litt drøyt.. Til den prisn kan man bygge om varmeapparatet et par hundre gang eller? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Bare lurer på en ting. Har ingen vurdert fordeler flytter? Var noen tyske selskaper som produserte slikt en gang. Veit ikke om det er mulig å få tak i lenger. Har en slik liggende hjemme, den er til OHC, men det kan da ikke være så vanskelig å få tak i til 16v, evt lage. meget enkelt prinsipp også... 8v er det enkelt å montere flytter men ikke 16v da du må ha med deg hallgiveren som står der også. blir litt værre da... Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 hvorfor står det en hallgiver der ? pleier ikke denne stå på svinghjulet o.l ikke cammene? Er jo ikke helt 100 på tenningsanlegg enda men... Viss en hallgiver må flyttes kan det bli litt stress :D Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 doh, dreit meg, domme inspræyte anleg :D hehe glemte den :D Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 @bakaksel problematikk; jeg kjørte med 1200 aksel å c20xe, gikk fint det. så 1600 holder i massevis, men monter sperre ;) er ikke særlig optimalt å ha motorn så høyt heller da, ska stå lavest mulig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 @bakaksel problematikk; jeg kjørte med 1200 aksel å c20xe, gikk fint det. så 1600 holder i massevis, men monter sperre ;) er ikke særlig optimalt å ha motorn så høyt heller da, ska stå lavest mulig ;) Sperre ja, kossn opel kan man hente sperre ifra som går på 1600 akseln? Mene å huske commodore gikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Manta GSi og GT/E er det vel vanligst og ta diffbremsen i fra. Kan passe fra Commo C og, men vet ikke om den ble levert med "lille" typen aksel ("lik" kadett c 1600) og diffbrems. For diffbrems i fra den store passer ikke. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg