Thelle Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Er det noen der ute som vet hvilke pærer eller dioder som de bruker i kontrollpanelet til a/c enheten på 99-02 Accord? Alle mine lys har gått og jeg er lut lei av å skru på coupelyset for å se om a/c står på eller om den står på min/max. Håper på noen positive svar. Med vennlig hilsen Thelle Siter Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Du får vel skru opp og ta en titt. Kanskje google gir deg noen svar? ;) :wave Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelle Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Hehe, har skrudd den opp og forsøkt å se hva det står på dem. Men de er helt svarte og da er det litt stress. Ikke funnet noe som ligner :/ Honda forhandleren vil ikke fortelle hva det er for noen pærer da dem vil suge ut 20,- pr pære og det er en del av dem :'( Siter Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Au da. Var litt mye pr. pære det gitt. Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Er det mange som skal skiftes? Gikk alle heilt samtidig, eller litt etterkvart? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelle Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 De gikk sånn ca en etter en. Mulig en sikring er gåen også. Men litt rart da pærene for "knappene" virker og displayet viser klokke og a/c funksjonene. Siter Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelle Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Å gå til en hondaforhandler og glemme ch-kortet og også glemme å fortelle at man skal kjøpe det for ett bilverksted gjør handelen dyr. 35,- for en ussel innerskjerm klips. Derfor ble jeg ikke akkurat forbauset over 20,- for en liten pære. Siter Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg