Gå til innhold

Bilder av min 240 GLT fra i sommer

Ranger emnet

240Rallye

Anbefalte innlegg

Foran.jpg[/img]

siden2.jpg[/img]

Bak.jpg[/img]

Felg.jpg[/img]

Siden.jpg[/img]

Bilen er en 240 GLT 86mod.

Har en b230et motor som skal inn nå snart.

All rust ble tatt i gulvet nå i sommer å kanaler skiftet vi for 1år siden..

Så er helt fri for rust nå.. :driving

Hadde vært artig å høre hva folket her mente om bilen min fatality

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør ikke det. Men det er den fineste vingen uansett.. Jeg er intr. i å skaffe meg 242 men er ikke lett det gitt.. Hvis noen har så vær så snill å kontakt meg..Jeg er lærling så er begrensa hvor dyr den kan være..

Får jeg tak i 242 blir nok det meste av deler flyttet over. Felger, vinge å lykter. Samt at turbo motoren går inn der ;)

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp min..

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=848072

Nei, det gjør ikke det. Men det er den fineste vingen uansett.. Jeg er intr. i å skaffe meg 242 men er ikke lett det gitt.. Hvis noen har så vær så snill å kontakt meg..Jeg er lærling så er begrensa hvor dyr den kan være..

Får jeg tak i 242 blir nok det meste av deler flyttet over. Felger, vinge å lykter. Samt at turbo motoren går inn der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zyrex: du har kanskje sett bilen noen ganger? ;)

Senkesett er bestilt å ventes i løpet av uken..

Driver å grov oppretter den litt nå pga uhell i forrige uke.. Kjørte en 240 med henger feste i rævva.. Tok støtfangern, frontplate å ene lykta mi. Men den er hel igjen nå. Godt å ha noen delebiler å en far som driver volvo verksted (billig deler) ;)

Lyktene sitter noe skakt nå men skal rettes opp.

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider