nnnneh Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 etterfulgt av: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-164E Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 hehe, vakje værst, din bil?? :hammer Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Er da bare halve levetida d der. ;) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 240`n min sto på 422222km her om dagen... Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 hehe, vakje værst, din bil?? :hammer jepp min bil.. 1990 245 GL. B230F og automat.. alt orginalt.. motor uåpnet. volvo = kvalitet :hammer motoren er god som gull enda. kjørte en lørdagskveld, og søndag ettermiddag (i dag). 635km og må straks til å fylle bensin :D (i underkant av liter'n på mila. på festkjøring med automatgir :p) skal kjøre til den stopper å se hvor langt jeg kommer.. fra heeelt tomt til heeelt renne over fylt presser jeg på 58 liter.. Er da bare halve levetida d der. ;) hmm.. jau har hørt noen rykter som sier at om jeg greier å holde den en million så får jeg en ny volvo..?? så planen er jo klar.. hmm.. havna på koselige 0.87 på mila :D 660km :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 hmm.. jau har hørt noen rykter som sier at om jeg greier å holde den en million så får jeg en ny volvo..?? så planen er jo klar.. hmm.. havna på koselige 0.87 på mila :D 660km :D må man ikke ha FULLT servicehefte også da?? vet om en som prøvde seg på det, men fikk ikke ny bil pga bilen hadde ikke hadde fullt servicehefte :mad: Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 min har jo ikke helt fullt. har jevnlig service et par ganger i året. men har ikke fulgt intervallene for da hadde den blitt stående på service hele tiden de første årene (340 000km i løpet av 2 år og 7mnd..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 min har jo ikke helt fullt. har jevnlig service et par ganger i året. men har ikke fulgt intervallene for da hadde den blitt stående på service hele tiden de første årene (340 000km i løpet av 2 år og 7mnd..) haha råner...jeg tror jeg så deg når jeg jobba i førde i våres....du var ute og kjørte "forbi" hele tiden hehe Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 speedometeret mitt viser over 900.000 MILES.. men det hører ikke til den motoren eller den bilen.. bilen min er bare rullet usle 300.000++++km. alt annet mekanisk er såvidt rullet på :p Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 haha råner...jeg tror jeg så deg når jeg jobba i førde i våres....du var ute og kjørte "forbi" hele tiden hehe hvor du jobba hen da? bæsjebrun 242 med blått panser og dumpventil.. det var i så fall meg :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 noen flere her som har/har hatt volvoer som har gått så langt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 noen flere her som har/har hatt volvoer som har gått så langt? En kamerat av meg hadde en som hadde godt 1,4 mill Km når han solgte den... Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg