Gå til innhold

Kjøre med blålys og sirene privat

Ranger emnet

Gumball3000

Anbefalte innlegg

Er det noen her som VET hva straffen er for å kjøre med blålys og sirene?

Eventuelt om straffen er strengere om bilen er dekorert som legebil? Har kjøpt masse fett fra USA og Frankrike, og tør ikke å bruke dette før jeg vet hva straffen er! Kan noen hjelpe meg? Noen fra politiet her??

Mvh, Wonnabeeee...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt om straffen er strengere om bilen er dekorert som legebil? Har kjøpt masse fett fra USA og Frankrike, og tør ikke å bruke dette før jeg vet hva straffen er! Kan noen hjelpe meg? Noen fra politiet her??

Stakkar, kom du ikke inn på politiskolen..........

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som de andre som vil kjøre med saft-blandere på taket, søk på politi skolen!

http://www.jdmperformance.no - norges billigeste tuning shop!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, drit i hva andre sier.

BLÅLYS ER UFATTELIG ARTIG! skrem en av kompisa dine ellerno..er rått å komme opp til vindu til en kompis når det er litt mørkt så ser han det er deg..etter f.eks en liten jakt..gjorde dette selv på en, han i lexus is200 og jeg med mazda 626...han moste forbi innkjørselen til en veninne så startet vi etter i mørket.

Tok evigheter å ta han igjen(flat pedal på mazdaen) 220 var det vel etter speedo en god stund får vi nådde han..så var det på med lysa! tok en stund før han stoppa, virket først som han skulle gi på. parkerte bak med langlysa på...så¨gikk passasjeren min fram.

det kom bare et høylytt "HÆSTKUK, e DET DÆ?" fra vinduet.

Forresten artig å stoppe russiske lastebiler som bruker 2km å få 80kmt også..se bare snu når de har stoppet... :P go hard. det er faen meg artig..utenlandske folk kan du leke litt med..

Folk her vet ikke å ha det artig..byhomser :fuckme2:

Team Low

kjører kebab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en kar som ble tatt for dette.

Nå skal det sies at han kjørte opp og ned rånegata i rolig tempo med blålys på, egentlig kun for showing.

Purken kom, han ble stoppa, kraftig kjeft og dem beslagla lyset.

Jeg mener han fikk en bot, men jeg husker desverre ikke hvor mye det var på.

Men det blir nok noe helt annet hvis du begynner å råkjøre på natta hjem fra byen og tvinger folk til å vike til siden. Og hvis det da skjer en ulykke..

Kan ikke tro at du slipper billig unna.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike leker er sikkert artig når du bor i et øde fylke med politi på snøscooter... Men var med på noe liknende da jeg var 18-19, satt på i bil med blålys på dashbordet..På e-18, husker jeg var dritnervøs, hehe...folk stoppa jo...kompisen min gikk ut av bilen og kjeftet på en unggutt i Golf som kjørte på rødt..Fatter ikke at vi turte, straffen for å bli tatt med sånt er HØY.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike leker er sikkert artig når du bor i et øde fylke med politi på snøscooter... Men var med på noe liknende da jeg var 18-19, satt på i bil med blålys på dashbordet..På e-18, husker jeg var dritnervøs, hehe...folk stoppa jo...kompisen min gikk ut av bilen og kjeftet på en unggutt i Golf som kjørte på rødt..Fatter ikke at vi turte, straffen for å bli tatt med sånt er HØY.

En lokal helt for en del år tilbake kjørte forbi lensmannen med blålys.. Ble mørkt i bilen, fattig og førerkortløs i lang tid

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider