Gå til innhold

Kjøre med blålys og sirene privat

Ranger emnet

Gumball3000

Anbefalte innlegg

En lokal helt for en del år tilbake kjørte forbi lensmannen med blålys.. Ble mørkt i bilen, fattig og førerkortløs i lang tid

Mvh

Det er vel den største tabben som kan gjøres viss man kjører ulovlig med blålys... :hammer

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, drit i hva andre sier.

BLÅLYS ER UFATTELIG ARTIG! skrem en av kompisa dine ellerno..er rått å komme opp til vindu til en kompis når det er litt mørkt så ser han det er deg..etter f.eks en liten jakt..gjorde dette selv på en, han i lexus is200 og jeg med mazda 626...han moste forbi innkjørselen til en veninne så startet vi etter i mørket.

Tok evigheter å ta han igjen(flat pedal på mazdaen) 220 var det vel etter speedo en god stund får vi nådde han..så var det på med lysa! tok en stund før han stoppa, virket først som han skulle gi på. parkerte bak med langlysa på...så¨gikk passasjeren min fram.

det kom bare et høylytt "HÆSTKUK, e DET DÆ?" fra vinduet.

Forresten artig å stoppe russiske lastebiler som bruker 2km å få 80kmt også..se bare snu når de har stoppet... :P go hard. det er faen meg artig..utenlandske folk kan du leke litt med..

Folk her vet ikke å ha det artig..byhomser :fuckme2:

Ja det er artig, og spesielt da også å kjøre bak mopedister med trimma maskiner. De kvisete 16 åringene blir så redde:) . Men det er ikke det å stoppe folk jeg er ute etter, kun det å kunne gasse på! Men er det fortsatt ingen som vet hva straffen er?

Se på noen av filmene her så får man dilla! Lover =)

team polizei

Bæbu bæbu bæbuuu...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør til du blir tatt. Det er moro så lenge det varer og absolutt verdt det.

Pass på å legge ut bilder av bilen med utstyret ditt påmontert da. Og husk å ikke sladde skiltene dine. :coplight

hmmm. Aner en smule irroni der :popcorn

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er artig, og spesielt da også å kjøre bak mopedister med trimma maskiner. De kvisete 16 åringene blir så redde:) . Men det er ikke det å stoppe folk jeg er ute etter, kun det å kunne gasse på! Men er det fortsatt ingen som vet hva straffen er?

Se på noen av filmene her så får man dilla! Lover =)

team polizei

Bæbu bæbu bæbuuu...........

håper så indelig at du blir stoppa, banka opp, kuttet deler av kroppen, kræsjer i en fjellvegg eller noe.. :fuckme2:

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bedre å bli varslet om at en gæring er bak deg og skal forbi, enn at en man suser forbi uten noen form for varsel?? Bare spør. Dessuten er det ikke snakk om å kjøre i 200 her heller!!

Uansett hvor ofte man har vært med på at man ser bil med blålys i speilet blir man nok stresset for at den skal slippe fortest mulig forbi.. Noe som ofte kan skape farlige situasjoner og det er jo derfor politiet ofte unngår å bruke blålys i jakt på 2-felts E18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill dropp den planen. Er nok litt kick og morsomt til å begynne med, men blir dere stoppa eller det skjer en ulykke pga det her så skulle du nok ønske du hadde ett solid hull du kunne synke ned i.

Hvorfor ikke dra på banetreff å kjøre det du makter hvis du vil kjøre fort? Eller klarer du deg bare rett fram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt tanken selv i forhold til at jeg vurderte blå led lys med strobefunksjon, men slo det fra meg. Du vet aldri hvordan folk vil reagere. Følger du etter en kompis kan han falle for fristelsen å prøve å kjøre fra deg, mens andre kan se blålys, skvette og gjøre noe idiotisk. Har sett en foran meg som kjørte rett i en høy kant for å slippe frem politiet. Pungterte selvfølgelig, og tok sikkert felgen. Hadde han som kom bak vært juksepoliti da, ville det blitt et helvete for han om jeg hadde skjønt han var det.

Monter gjerne utstyret, men bruk det kun på show. Husk at det ikke skal kunne skrues av og på under kjøring. Det er da ulovlig montert såvidt jeg husker.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider