Gå til innhold

politiradio

Ranger emnet

Zievert

Anbefalte innlegg

selvfølgelig vil de fungere i Norge. For man stiller inn frekvenser på dem. :) Ikke kjøp skruradioer. Kjøp dem man kan trykke inn frekvenser på. Ellers er den ubrukelig for min del. Kan få kjøpt i norge for 1400 ++ ettersom jeg vet. Radioservice i Bergen selger disse. Skal ha meg en fastmontert en når jeg får råd. :)

ps ps. jeg har hørt at frekvensen i bergen er 174,400. Stemmer dette? :D :D :D

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

selvfølgelig vil de fungere i Norge. For man stiller inn frekvenser på dem. :) Ikke kjøp skruradioer. Kjøp dem man kan trykke inn frekvenser på. Ellers er den ubrukelig for min del. Kan få kjøpt i norge for 1400 ++ ettersom jeg vet. Radioservice i Bergen selger disse. Skal ha meg en fastmontert en når jeg får råd. :)

ps ps. jeg har hørt at frekvensen i bergen er 174,400. Stemmer dette? :D :D :D

Liker de frekvensene på rundt 914-15 og litt over 1gig ..

ikke så dumme dem på rundt 170 heller nei ..

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..er det en del som har politiradio her på forumet? og hvor mange av disse igjen har scannere som kan sende også?

Jeg, bing og en kompis til (som skal satse på å bli nr. 2000) har akkurat kjøpt oss hver vår Alinco [modellnr. kommer], og er så oppslukt i disse.. GENIALE når vi er ute og kjører....

hmm.. noen som er kjent med antenner til bil, og hvor god rekkevidde disse kan gi?

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. høres bra ut, men.. filene blir fort store hvis man hører på politiet i oslo... alle stasjonene i oslo er jo på samme kanal, og det er konstant trafikk der..

Ford Sierra 2.0CL '88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Norsmurf

hmm.. høres bra ut, men.. filene blir fort store hvis man hører på politiet i oslo... alle stasjonene i oslo er jo på samme kanal, og det er konstant trafikk der..

Neida ..

Blir ikke store dersom du velger "passe" kvalitet .. Mp3 .. Lav bit ..

Alt kan stilles inn ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. ja, sant det.. ikke det at jeg orker å sitte å høre igjennom timesvis med politiradiosnakk, bare for å finne en ting som det hadde vært gøy å høre da.. og.. det er jo ikke no gøy når det ikke er live..

Ford Sierra 2.0CL '88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Norsmurf

hmmm.. ja, sant det.. ikke det at jeg orker å sitte å høre igjennom timesvis med politiradiosnakk, bare for å finne en ting som det hadde vært gøy å høre da.. og.. det er jo ikke no gøy når det ikke er live..

Sannt nok ..

Hadde med scanneren siste jeg var i oslo .. Ble småhekta ..

Scanneren har ligget en god del på hylla etter at jeg kom hjem ..

For å si det sånn : ikke så veeldig mye som skjer her ..

Men kjekt med en oppsummering av lørdagskveldene :D

Så på litt mindre plasser, eller til opptak av mer "rolige" frekvenser er scanRec et genialt program.

Lenke til kommentar
Del på andre sider