OLW Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 tror det e bare om g40 ? vet ikke om de er helt like inni. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 ok.. men greia er at åpningen ut av kompressoren utvides litt.. inntaket kan og "åpnes", men tror det blir regne som rs-2 porting. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Ja er vel i grunn klar over det . ville bare se hvor mye liksom rs2 tar man og fjerne noen av bena og . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 G40 og G60 er like på innsiden og utblåset. G60 er bare litt dypere. Hvor mye størrelsen på utblåset blir endret varierer med hvem som porter. Jeg er vel den som åpner det mest her i landet. Hvor mye man kan åpne utblåset på laderen varierer med hvilket utblås du har. På de jeg porter med PSD-utblås og med portet G60 utblås er kanten rundt utblåset 6-7mm tykt, under halvparten av orginalen RS2 porting har tradisjonelt vært betegnelsen på porting hvor man fjerner 1-3 av bena i utblåset. Jeg tror en del av havariene til et vist Drammensfirma skyldes porting av denne typen, da dette fører til større vibrasjoner på scrollen Work in progress Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 pen tå, polo :) u got pm Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg