kjakan_mm Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 hei. jeg får byttet til meg en bmw e34 520 med 525 motor. denne er ikke godkjent, men er blitt kjørt sånn en god stund. han sier at dette egentlig ikke er noe problem da de må åpne motoren og sjekke liter imed motorene er like som han sier, og det er noe de ikke gjør sier han. stemmer dette?=) Greit å høre først syntes jeg=) Mvh: Meg alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Hvor har du hentet denne bilen fra? Men ja, motorene er like utseendemessig... Så lenge du ikke havner i noen alvorlig kollisjon der de har grunn til å mistenke at det ikke er orginal effekt i bilen bør det gå helt fint... Godkjenning burde ikke være store problemet, men hvis den er importert etter 1.1.96 må du betale avgift for volum og effektøkning. Du må isåfall ha bremser fra en 525 eller oppover. Siter BMWCCN Superstreet Haugesund - 98. 520iA - 88. 520i prosjekt -> 91. 535i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 finnes det noe godkjenningsmerker på BMW'ene? har en kompis som sliter med å få sitt motorbytte godkjent!! Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Jeg kan skrive det jeg skrev i tråden til Vomaz. jeg har byttet motor og drivverk fra 520 til 525 i min e34 uten å registrere det. Den gikk igjennom med glans ved forrige eu godkjenning. MEN, det som er drit er at om jeg kræsjer eller blir påkjørt så kan det bli krøll med forsikringa... Eu godkjenninga trenger du ikke å bekymre deg for... Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg