noorm Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 noen som har noen potter og anbefale meg? har vurdert dtm 2x2,5'' men har ikke helt bestemt meg enda..og event priser og div på allslags potter:) Siter montert 90fangere,40mm senkesett og dtm potte.. men kommer en god del mer:) noen som vet om billig lakrer i østfold?:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 http://www.autospar.no en del potter til golf. Ville gått for 2x firkanta enderør. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Ville gått for enkel rund ;) DTM er ikke pent iallfall... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noorm Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 har litt lyst på den dobble som peker litt oppover jeg:) men greier ikke bestemme meg... Siter montert 90fangere,40mm senkesett og dtm potte.. men kommer en god del mer:) noen som vet om billig lakrer i østfold?:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 har litt lyst på den dobble som peker litt oppover jeg:) men greier ikke bestemme meg... har du lyst på den (DTM).. så kjøper du DTM.. drit i hva andre folk har å si, er hva DU trives med og har lyst på som har noe å si! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 har litt lyst på den dobble som peker litt oppover jeg:) men greier ikke bestemme meg... er det din bil på avatern der? er det "nofear" på forume sin gamle? PS: jeg ville gått for 2 runde eller 1 rund, IKKE DTM, æsj det er så stygt at det. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Den feitaste av dei feite er jo ein enkel 5" potte :) Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Den feitaste av dei feite er jo ein enkel 5" potte :) hehe..humor :pimp hva med porsche look sak (stod hvafall det i papirene jeg fikk med potta :p ) dobble dtm er etter min mening litteranne oppbrukt..og litt kjedelig ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 hehe..humor :pimp hva med porsche look sak (stod hvafall det i papirene jeg fikk med potta :p ) dobble dtm er etter min mening litteranne oppbrukt..og litt kjedelig ? :) stilig den golfen din gutt ,tommern opp for den! vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Thats a nice pot :cool: Skal ha sånn på Passaten med tia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Hey. Jeg har DTM med 2x3" utløp, og syns faktisk det er ganske kult:D Men det er MIN mening! Liker de som peker litt oppover! Men som Housey sei, kjøp det DU liker ikke hva ANDRE syns er bra! Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 stilig den golfen din gutt ,tommern opp for den! vemund takker :) ikke sett noen andre golfer med slik potte her i distriktet enda hvafall..her går det i dobble dtm potter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 takker :) ikke sett noen andre golfer med slik potte her i distriktet enda hvafall..her går det i dobble dtm potter... gjør nok desverre det mange steder, men du lenge sia e har prata me deg på irc sleng til meg på msn'n din da (hvis du bruker det) passatkara(alfakrøll) hotmail.com mail adressa mi er lett den gitt hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noorm Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 ble nok til at jeg kjøpte meg dtm potte ja:) har bare festa den mideltidig da..skal bytta resten av potta neste uke da jeg får lønning:) btw noen som vet hvordan støy nivå blir med 2'' fra katalysatoren? Eu kontroll osv Siter montert 90fangere,40mm senkesett og dtm potte.. men kommer en god del mer:) noen som vet om billig lakrer i østfold?:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 støy nivå har vel ikke noe å si på eu? jeg har raka rør helt frem til bakpotta (bilde) og det gikk greit hvafall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg