Gå til innhold

Guide til B230FK/FT i 240 (info og bilder) Skriv ut og heng opp på veggen !

Ranger emnet


240ft

Anbefalte innlegg

Eg syntes den smørbrød lista var grei.for de som skal prøve seg

for første gang..

Men eg personlig meiner at driftsikkerhet er nr 1..så får man rydde så det ser bra ut.. eg er nok ikke av de som

har det strøkent, men det fungerer kvar dag til butikken,og til jobben

og litt 6500-7000rpm i hvertfal 1 gang for dagen,vinter som sommer.

Ludvig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du veit hva jeg syns om bilen så skal ikke bruke tid på det, men det der er virkelig pent!:D Men så på bildet av motorrommet til den forrige bilen din...lot du bare vær å bytte plasseringa på dynamo og servopumpe sånn for enkelhetsskyld og bare heisa den oppi? Ser jo at du har gjort det her..

Fast, faster, to fast, DEAD!

 

*Volvo 240GL++ 1989*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

245_original:

 

Jeg hadde ikke ny typen servopumpe på den forige bilen som Naila har nå.

 

På den jeg har nå brukte jeg servopumpa som stod på den gamle B230F (`92 mod) motoren og flyttet over på FT`n. Brukte bare braketten til dynamoen fra F`n på FT`n...

Gjør som Ford - kjøp Volvo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår