Gå til innhold

ESPN'S Jetta 1991 prosjekt

Ranger emnet


ESPN

Anbefalte innlegg

Fin Jetta du har:) Men ville blitt bedre om du hadde lakkert grillen svart, siden du har så mye plast ellers som bryter med fargen på bilen. Altså, bare lakkert "rillene" i grillen.

 

Nei tror ikke jeg kommer til å gjøre det, får se hvordan det blir når jeg får bytta ut den badlooklista....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei..... har samme midtarmlene som deg. Skulel sette det i golfen min,men de hullet til handbrekka var jo alt for lite, så måtte skjer til større. og eg får den ikkje til å passe slik at eg får setebelte festa på utsida. pluss at der ved regulatoren til seteryggen er det smalt. den er rett og slett for brei!!!

 

ke ha du gjort?? brukt rå makt?? eller smalere seter eller noke i den dur?

Working offshore!

 

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..... har samme midtarmlene som deg. Skulel sette det i golfen min,men de hullet til handbrekka var jo alt for lite, så måtte skjer til større. og eg får den ikkje til å passe slik at eg får setebelte festa på utsida. pluss at der ved regulatoren til seteryggen er det smalt. den er rett og slett for brei!!!

 

ke ha du gjort?? brukt rå makt?? eller smalere seter eller noke i den dur?

 

Har ikke gjordt noe med min, men den står litt trangt da, litt vanskelig å få langt ned stolen.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin bil. Skikkelig nice. Hold bilen slik du har den nå forløpig, synes den så helt super ut....*misunnelig*

 

Kommer nok ikke til å gjøre noe spesielt med den i nærmeste fremtid, har nok med jobben og den nye RC bilen min Giga Crusher :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal avtale time på ett verksted denne uka så jeg kan få sveisa på supersprintpotta.

 

Sliter litt med mye subbing, går VELDIG hardt utover dekka fremme. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre med hjulbuene forran?

 

Om noen har en Badlooklist liggene så si ifra.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen Jetta må jeg bare få sagt:)

 

Takker :)

 

Har fått låne ett skikkelig bra digitalt speilreflekskamera nå, så er ikke lenge til det kommer ut noen skikkelig bilder.

 

Har vært hos den lokale solfilmsjapp, de skulle ha 3000 for å sote vinduene fremme å bak, er ikke det en ok pris?

 

Hvilken film skal jeg velge, noen tips? Jeg har tenkt på 30 eller 35%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår