Polardego Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Laga denne mens jeg kjeda meg i går kveld.. ahahahhaha http://vagner.jeje.je/filmer/haakon.sandberg/quattro.wmv Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Bra film, noen bilder var kanskje av litt vell dårlig kvalitet så det ble litt uklart men opp i opp en fin film som gjorde at jeg erget meg enda mer over at jeg er født for sent til å oppleve gruppe B rallyet's glansdager. Audi S1 er bilen for ekte mannfolk! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Grei stilbilde film. Men savner Imsa og kanskje Le Mans. Er jo ikke bare Rally, Audi har gjort det bra i ;) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MMORE Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Tenk å lure folk på den måten.. Hmm det er jo ikke en film, emn bildefremvisning med lyd. Vil jeg se bilder søker jeg på google. Skuffende! :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Tenk å lure folk på den måten.. Hmm det er jo ikke en film, emn bildefremvisning med lyd. Vil jeg se bilder søker jeg på google. Skuffende! :hammer Ja, jeg synes virkelig synd på deg som føler deg lurt... Prøv forbrukerrådet, kanskje du får medhold der... Tulling... :drive2 Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MMORE Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Skuffende fordi det ikke er en film. tribute my ass. Du bruker bare opp plass på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Skuffende fordi det ikke er en film. tribute my ass.Du bruker bare opp plass på forumet. Vet ikke helt hva du driver med nå jeg... Hvis du ikke liker det er det vel bare å la være å se? Men det skjønner du vel ikke... Skriv et brev, stem venstre eller gjør hva faen du vil... Jeg driter i hva du mener... :hammer Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MMORE Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Hvis du ikke liker det er det vel bare å la være å se? Men det skjønner du vel ikke... Litt vanskelig å gjette hva som skuler seg i linke da... hmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Det er jo film... Men det er også bilder... Sånn, da var alle enige :) Fin film, like kul og artig som den Audi-filmen du lagde for en liten stund siden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Fiffin film! yodude Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Bra slideshow. Savner fortsatt 90`n min som fy. Men som nevnt over, det der er ikke en film, men slideshow. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg