Gå til innhold

luft filter til dobble gassere?

Ranger emnet

Michael_

Anbefalte innlegg

mange som kjører uten i bilcross. men det jeg lurte på var om hvor ofte jeg må overhalle.

men bilcross biler kjøre heller ikke vær dag, noe kansje du kommer til å gjøre.. å bilcross biler kjører jo for å vinne. derfor best med luftfilter. hvor lenge du kan kjøre uten, det spørs jo hvor du kjører da, om det støver mye osv.. jeg har ikke så mye peiling men kjør men luftfilter, får du rusk i gassern så er jo det ett problem.. mye bedre med ett luftfilter. finnes jo sportsfilter til dobbel forgassere å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men bilcross biler kjøre heller ikke vær dag, noe kansje du kommer til å gjøre.. å bilcross biler kjører jo for å vinne. derfor best med luftfilter. hvor lenge du kan kjøre uten, det spørs jo hvor du kjører da, om det støver mye osv.. jeg har ikke så mye peiling men kjør men luftfilter, får du rusk i gassern så er jo det ett problem.. mye bedre med ett luftfilter. finnes jo sportsfilter til dobbel forgassere å.

hadde fakrisk tenkt å kjøre bilcross ja. skal hente en 142 på onsdag :) har funnet noen fine pipercross filter til doble gassere som jeg skal kjøpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javell:) da forandra jo alt seg well skal du bygge selv da eller er den bilcross bil fra før? hellothere

nei, skal kjøpe en ferdigbygd, med doble gassere, kvass kam, borra opp til 2.2 og grenrør. ikke så veldig fin i karosseriet, men han fyren sa at han trodde det hadde vært en gammel rc bil fordi den var veldig stiv og det var skjermbredere på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, skal kjøpe en ferdigbygd, med doble gassere, kvass kam, borra opp til 2.2 og grenrør. ikke så veldig fin i karosseriet, men han fyren sa at han trodde det hadde vært en gammel rc bil fordi den var veldig stiv og det var skjermbredere på den :)

javell, blir sikkert bra det yodude

men ikke gjort noe mer inne i motoren da? bare kam? hvis ikke burda du jo porta den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å kjøre uten luftfilter er bare tull..

Kjør uten luftfilter en sesong, så har du nok ikke komp. igjen :hammer

Disse bilcrossgutta satser mer på å gjøre som "alle andre" enn å tenke selv.

Du vil nok få dårligere ytelse av å bare ta av luftfilteret og medhørende slanger enn å kjøre med modifisert luftfilterboks eller uoriginalt filter, ettersom du ødelegger strømingsegenskapene før forgasser/innsug. alacocaina

79 Volvo 242 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider