Michael_ Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 noen som vet hvor jeg kan få kjøpt luft filter til dobble gassere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 noen som vet hvor jeg kan få kjøpt luft filter til dobble gassere? http://www.lysakerbil.no :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 vet du hvor lenge en motor holder før man må overhalle viss man ikke har filter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Ikke utsett motoren din for å bli kjørt uten luftfilter, det er bare dumt. Sliter noe sykt på motoren også. Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Ikke utsett motoren din for å bli kjørt uten luftfilter, det er bare dumt. Sliter noe sykt på motoren også. mange som kjører uten i bilcross. men det jeg lurte på var om hvor ofte jeg må overhalle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 mange som kjører uten i bilcross. men det jeg lurte på var om hvor ofte jeg må overhalle. men bilcross biler kjøre heller ikke vær dag, noe kansje du kommer til å gjøre.. å bilcross biler kjører jo for å vinne. derfor best med luftfilter. hvor lenge du kan kjøre uten, det spørs jo hvor du kjører da, om det støver mye osv.. jeg har ikke så mye peiling men kjør men luftfilter, får du rusk i gassern så er jo det ett problem.. mye bedre med ett luftfilter. finnes jo sportsfilter til dobbel forgassere å. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 men bilcross biler kjøre heller ikke vær dag, noe kansje du kommer til å gjøre.. å bilcross biler kjører jo for å vinne. derfor best med luftfilter. hvor lenge du kan kjøre uten, det spørs jo hvor du kjører da, om det støver mye osv.. jeg har ikke så mye peiling men kjør men luftfilter, får du rusk i gassern så er jo det ett problem.. mye bedre med ett luftfilter. finnes jo sportsfilter til dobbel forgassere å. hadde fakrisk tenkt å kjøre bilcross ja. skal hente en 142 på onsdag :) har funnet noen fine pipercross filter til doble gassere som jeg skal kjøpe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 hadde fakrisk tenkt å kjøre bilcross ja. skal hente en 142 på onsdag :) har funnet noen fine pipercross filter til doble gassere som jeg skal kjøpe :) javell:) da forandra jo alt seg well skal du bygge selv da eller er den bilcross bil fra før? hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 javell:) da forandra jo alt seg well skal du bygge selv da eller er den bilcross bil fra før? hellothere nei, skal kjøpe en ferdigbygd, med doble gassere, kvass kam, borra opp til 2.2 og grenrør. ikke så veldig fin i karosseriet, men han fyren sa at han trodde det hadde vært en gammel rc bil fordi den var veldig stiv og det var skjermbredere på den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 nei, skal kjøpe en ferdigbygd, med doble gassere, kvass kam, borra opp til 2.2 og grenrør. ikke så veldig fin i karosseriet, men han fyren sa at han trodde det hadde vært en gammel rc bil fordi den var veldig stiv og det var skjermbredere på den :) javell, blir sikkert bra det yodude men ikke gjort noe mer inne i motoren da? bare kam? hvis ikke burda du jo porta den;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 javell, blir sikkert bra det yodude men ikke gjort noe mer inne i motoren da? bare kam? hvis ikke burda du jo porta den;) skal vurdere det i løpet av vinteren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modalen Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Det å kjøre uten luftfilter er bare tull.. Kjør uten luftfilter en sesong, så har du nok ikke komp. igjen :hammer Disse bilcrossgutta satser mer på å gjøre som "alle andre" enn å tenke selv. Du vil nok få dårligere ytelse av å bare ta av luftfilteret og medhørende slanger enn å kjøre med modifisert luftfilterboks eller uoriginalt filter, ettersom du ødelegger strømingsegenskapene før forgasser/innsug. alacocaina Siter 79 Volvo 242 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg