Gå til innhold

Innfellingskopper Diskanter

Ranger emnet

opelfreek

Anbefalte innlegg

Hei er på utkikk etter innfellingskopper til diskantene min kan noen hjelpe meg??

Skal på lydmesse/Gatebiltreff Den 8.oktober å trenger disse til da... helpme

Frontsettet er Focal k2 power vist du eller noen du kjenner har liggende to av disse er jeg interesert å betale for de... helpme

Jeg er takk nemelig for alt av svar jeg får :pray

Disse innfelingskoppene er vanskelig å få tak i hos importøren "iceaudio" så jeg fant ut jeg skulle prøve her... yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

my mistake trodde først K2P hadde tn-51 tweeter,men etter å ha tenkt meg litt om har det jo tn47...derav 47mm :)

Det stemmer i hvert fall ikke...

K2P har TN-52!

En kjapp titt her viser fort at ytterdiameter på innfellingskoppen er 49 mm, dvs at 47 mm innerdiameter kan stemme bra :)

Btw: TN-51 = Utopia, TN-52 = K2Power, TN-47 = Polyglass og Access

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Hei er på utkikk etter innfellingskopper til diskantene min kan noen hjelpe meg??

Skal på lydmesse/Gatebiltreff Den 8.oktober å trenger disse til da...

Frontsettet er Focal k2 power vist du eller noen du kjenner har liggende to av disse er jeg interesert å betale for de...

Jeg er takk nemelig for alt av svar jeg får

Disse innfelingskoppene er vanskelig å få tak i hos importøren "iceaudio" så jeg fant ut jeg skulle prøve her...

Har nå funnet koppene du om du trenger dem fortsatt.

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider