opelfreek Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Hei er på utkikk etter innfellingskopper til diskantene min kan noen hjelpe meg?? Skal på lydmesse/Gatebiltreff Den 8.oktober å trenger disse til da... helpme Frontsettet er Focal k2 power vist du eller noen du kjenner har liggende to av disse er jeg interesert å betale for de... helpme Jeg er takk nemelig for alt av svar jeg får :pray Disse innfelingskoppene er vanskelig å få tak i hos importøren "iceaudio" så jeg fant ut jeg skulle prøve her... yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 størrelse på disse diskantene? har noen liggende til mine RF diskanter...viss dem passer neddi så skal d ikke være noe problem å bruke de...(tror jeg) Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 51mm i diameter tar jeg ikke mye feil Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 51mm i diameter tar jeg ikke mye feil Jeg målte i hvert fall ca. 47 mm innvendig diameter på pod'ene... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 ...og hvis noen har til focal utopia sin diskanter (TN51) så er jeg veldig interessert :D Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 my mistake trodde først K2P hadde tn-51 tweeter,men etter å ha tenkt meg litt om har det jo tn47...derav 47mm :) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 my mistake trodde først K2P hadde tn-51 tweeter,men etter å ha tenkt meg litt om har det jo tn47...derav 47mm :) Det stemmer i hvert fall ikke... K2P har TN-52! En kjapp titt her viser fort at ytterdiameter på innfellingskoppen er 49 mm, dvs at 47 mm innerdiameter kan stemme bra :) Btw: TN-51 = Utopia, TN-52 = K2Power, TN-47 = Polyglass og Access Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 mulig jeg blander litt her.... men kan måle i morgen så finner vi ut sikkert Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelfreek Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 ja det er bare å bli enige =) Vet det ikke passer fra Polyglass og Access for sånne har jeg liggende... Så de passer kun fra utopia og k2p =) Trenger de så mye nå, ser ikke ut sånn som de er montert nå ;o) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelfreek Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 ...og hvis noen har til focal utopia sin diskanter (TN51) så er jeg veldig interessert :D Hei Det er de jeg trenger :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Hei er på utkikk etter innfellingskopper til diskantene min kan noen hjelpe meg??Skal på lydmesse/Gatebiltreff Den 8.oktober å trenger disse til da... Frontsettet er Focal k2 power vist du eller noen du kjenner har liggende to av disse er jeg interesert å betale for de... Jeg er takk nemelig for alt av svar jeg får Disse innfelingskoppene er vanskelig å få tak i hos importøren "iceaudio" så jeg fant ut jeg skulle prøve her... Har nå funnet koppene du om du trenger dem fortsatt. Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 noen som har bilde av disse "koppene" `har et par TN51 som skriker etter god plassering! Pris? Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ma10ask Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Er d noen som vet hvor div. focal kan kjøpes? damndamn Siter -Ma10ask- ..Polo 6N.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 http://www.iceaudio.no http://www.bassbrothers.no for eksempel... Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Audioteam lydibil Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg