Islanwind Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Har senke sett på bilen, og tenkte og reise til biltrangsynet og få godkjent.. Men problemet er at eg ikke har papirer.. Selgeren av bilen min sa eg kunne snakke med eiker.. men vet ikke hvilke fjører jeg har..... viss jeg skrur av et hjul, kan jeg da se navn/nr på fjørene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Nummer bør synes! Nummer på fjærer skal stemme med TUV-papirene. 'Tilsynet sammenligner dette ved godkjenning. Om det står navn på fjærene, mulig på noen, men ikke på mine. Her er det kun nummer. Mulig dette nummeret er unikt i TUV-registret, slik at det kan spores opp papirer på denne måten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Okey.. Eiker sa det skulle stå på fjærene.. Men eiker kan ikke gå på pc`en og slå opp på et navn, og se hva denne personen har kjøpt hos de? Noen som vet noe om det? Nummer bør synes! Nummer på fjærer skal stemme med TUV-papirene. 'Tilsynet sammenligner dette ved godkjenning. Om det står navn på fjærene, mulig på noen, men ikke på mine. Her er det kun nummer. Mulig dette nummeret er unikt i TUV-registret, slik at det kan spores opp papirer på denne måten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg