Spanjis Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Hva kan være gale når motoren ikke kimer? Vrir om tenningen, men hører ingenting. Har hatt noen lade problemer, men byttet ut regulatoren så forsvant det problemet, prøvde med et voltmeter på batteriet. Det viste bare 11. Kan dette være feilen? Det er en 2.0L 85-modell Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Ja, det ville jeg tru, hvis du har kjørt med ladeproblemer lenge så har du sikkert skadet batteriet.. Prøv å sett det til lading eller få start strøm fra annen bil. Da starter den sikkert ;) gud løkk!! Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Det kan være innslagsreleet eller bakstykket på tenningslåsen :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spanjis Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Batteriet viste 10.8V, fikk startet den med startkabler, etterpå viste den 14.5V, så da fungerer dynamoen regner jeg med?! :) så lurer på om det er noe som drar strøm, den hadde da ikke vært i bruk på 24t da den ikke ville starte. Men da vi puttet på startkablene så gnistret det, er ikke det et tegn på at noe trekker strøm i bilen? Takker for svar :) Denne tråden fortsetter på: http://www.bilforumet.no/topic/79386-røverkjøp-neeeh/?do=findComment&comment=824265 Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 hellothere Ja det er det.. Du kan teste dette ved å bruke tang ampere meter, hvis du har det.. Så måler du rundt pluss polen på batteriet.. Og drar ut en og en sikkring, til du drar ut en og ampere meteret går til 0. da må du bare begynne å sjekke den kursen. Så etter det kan du sjekke om at batteriet er for utladet til å klare å holde på strømmen. Og evnt kjøpe et nytt et hvis det ikke gjør det.. Lykke til videre på utforskningen.. Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spanjis Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Det skal jeg skaffe meg, takker for gode tips! Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg