Gå til innhold

Motor bytte: Nissan Primera P10

Thomas189

Anbefalte innlegg

Finnes det noen mulighet og få byttet til en turbo motor i en P10 evt. turbo kit som ikke gir altfor mange hester....

Han karen jeg spørr for er ute etter den typiske "pssssj pssssj" lyden....

Jeg tenkte på en 200Sx motor, men GT-i R motor er vel en mulighet?

ell finnes det turbokit til primera P10??

Takker for alle svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turbokit er ikke så vanskli å få tak i, men blir lettere viss vi vet åssn motor d er?

gti-r maskin funker ;) men viss han bare er ute etter pyssj! lyden så trengern bare å kjøpe/lage manifold, sett i snurre å bygge eksos...men for guds skyld hugs å kjør på lavt trykk....ellers så kan d bli kablamm i tillegg :)

Nissan Sunny GTI 16v

NCCN.no(Nissan Car Club Norway)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turbokit er ikke så vanskli å få tak i, men blir lettere viss vi vet åssn motor d er?

gti-r maskin funker ;) men viss han bare er ute etter pyssj! lyden så trengern bare å kjøpe/lage manifold, sett i snurre å bygge eksos...men for guds skyld hugs å kjør på lavt trykk....ellers så kan d bli kablamm i tillegg :)

Kan finne ut etterpå om åssen motor han har...

Er typen til naboen som skal ha det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg selger mitt turbokitt straks. Har bare en bolt igjen og den sitter litt vanskelig til men har fått tre bud på 11.000 da. Får høre om han er interesert i å være med på budrunde (100% komplett kit)

Hvor mye tid og krefter tar det å montere det settet du har i en P10 1.6?

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider