Gå til innhold

VOLVO treff på Rudskogen??

Ranger emnet

-EKS-

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis dette blir aktuelt skal jeg jaggu bytte clutch,for dette er jeg klar for!

Turboperformance: Det hender jo at folk avbestiller...

Gatebil-crewet hadde leid banen om fredan,jeg var på plass kl. 17 da det skulle starte,men det var ikke en kjeft der.

Sa jeg satt der og venta,og tilslutt dukka det opp etpar karer fra gatebil som fortalte at banen egentlig var avbestilt,men hvis jeg visste om noen som ville kjøre var det bare å ringe og invitere dem...gratis faktisk.

Så jeg ringte til et par som kom og fikk kose seg på banen...alene.

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg et fint lite spørsmål..

Er det tillatt med alkohol ? (Tenker ikke på å drikke selv) Men tenker på det at vist det blir mye fyll å faenskap da er det vel ikke fult så gøy for andre ?

Og da kommer redselen for at fulle idioter skal ripe opp bilene, bulke og slikt ?

Og det er ikke det kjekkeste som finst cheers

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update:

Må nok ha 40 forrhands betalte (500,-) hvis det skal gå, tviler på det blir no problem men tviler vi får et "volvo" treff..

Må nok ha med noen andre merker for det skal gå opp i opp.. :) men det går vell bra?

mulig jeg fikk plass 29. oktober, altså en Lørdag..

Spriten må nok ligge hjemme pga. flasker og knust glass over alt.. det håper jeg blir respektert.. :thumb

Er det normalt og ta litt for publikumene også? hva er deres meniger?

Euro-1:

Sleng på ny klutchen og kom hvis det blir treff! :D

KennethB:

740`n din er velkommen :D

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yey! bilen min er på skinner igjen!

den kjørte bare på 5 av 6 sylindre, pga. ene coilen var ødelagt..

har ny coil på vei fra usa, men siden jeg er så jævlig utålmodig har jeg byttet.

dvs. jeg tar en brukt coil fra broren til http://www.vikeboe.com sin motor, så får han den flett nye coilen jeg får i airmail.

motoren hans er bare såvidt innkjørt uansett, så den er jo i praksis ny.

fikk jo coil billig fra usa også :) lurer nesten på om jeg skal ta å bytte alle sammen om et par måneder, eller iallefall kjøpe inn et par som jeg kan ha liggende. er jo jævlig irriterende å kjøre på 5 av 6 cyl..

men dog, selv med 5 av 6 cyl, dro den fra 600 kubikk crosser i aks!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Vet ikke hvor mye det koster å leie banen der for en dag jeg? Men hva med 75->100kr pr pers for dagen? Det er vel ikke gæ'ælnt synes jeg. Må få med oss poffs, han med den røde 242'en og folka med litt gromme volvo'er og, det hadde vært konge hvis noen av dem kunne stille opp. Bare for å ha sagt en ting, så er jeg ikke intressert i å se riskokere utpå banen når vi skal ha volvo-treff! Greit med audi og bmw, så sant dem kan kjøre litt skikkelig så man ser blårøyklen står! Var morro å se han med den bmw (540?) stasjonsvogna når jeg var på rudskogen sist.

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry, jeg mente ikke å lage OT, jeg skulle også si:

kanskje jeg er med! spørs når det er..

har mye utlegg pga jeg kjøpte leilighet forrige måned.

men, som sagt, er bilen på skinner igjen!

så nå er jeg optimistisk og glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=

men dog, selv med 5 av 6 cyl, dro den fra 600 kubikk crosser i aks!![/quote]

må bare beklage men åssen crosser var detta!?1? kan ikke være rare greiene om du tok han på aks! sier ikke at bilen din går dass, men gleder meg til den dagen en på 4hjul drar fra meg på min 250 4T! om det er noe nytt og rimelig finstillt, går en fullkrosser rimelig godt;)

beklager OT..skulle ønske jeg kunne blitt med på volvotreff!men det får bli til en enere anledning:( dette blit vel ikke siste gangen regner jeg med!

og til dere som skal, ta med fotoaparat å knips som dere aldri har knipsa før!

*h¨ber bare dere får tilatelse av politimeste sebastNASTYBOY å legge de ut etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider