Sea_West Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Legg bildene/filmene deres fra treffet her. btw: ett veldig bra treff. all creds til fsr :pray Starter med ett par bilder jeg tok, fikk ikke tatt mer enn ca 20 bilderm pga lite strøm på camen. men her er i alle fall noen: Dette bildet ble jeg veldig fornøyd med for jeg så ikke i camen når jeg tok bildet, bare gjetta og tok ett bilde, utrolig nok at bilen kom med: For resten av bildene klikk her: http://photobucket.com/albums/v237/Torkel/Ford%20Treff/FSR%20Treff/?sc=1 Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dunluper Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 mer bilder på http://www.serious-performance.net takk til alle som satsa friskt på bane og takk til FSR som la det til rette for dem. http://www.serious-performance.net Siter www.FransN.com Bilder av din bli?? send PM eller Mail Canon + Apple + Adobe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Dette bildet ble jeg veldig fornøyd med for jeg så ikke i camen når jeg tok bildet, bare gjetta og tok ett bilde, utrolig nok at bilen kom med: Muligens det er en likhet her men jeg er "ikke" helt sikker. Fra Volvomuseumet i Göteborg :P Fine bilder du har der ;) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Fikk tatt et par bilder jeg også... Flott treff, litt sparsomt med biler, men til gjengjeld satsa de som var der max :) Sjeldent besøk av STCC-bil og ferarri var artig :) Idag var hele rudskogen : Xenon smooth som alltid: :p Kenneth Moen i velkjent positur: Sjekk Gliset på føreren Nice Angle? : Han her skal ha for statsinga ihvertfall :) : GTS? : Tror dekket sprakk et havlt sekund etter dette bildet ble tatt :D : Noen flere bilder ligger her Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Chiller smooth som alltid: Nå var vel ikke det der et bilde av meg da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Chiller smooth som alltid: [/url] Xenon ja. Bra bilder dere! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Nå var vel ikke det der et bilde av meg da... uuups synes det var noe annerledes med fargen ja.... :p My bad Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neptan Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Da var jeg på nokk et treff med mye bra kjøring. Hvar lite mennesker der syns jeg. Treffet gikk nogelunde greit for seg. Dem som kjørte fikk veldig mye tid å disponere. Ligger noen bilder her : http://photobucket.com/albums/b396/Neptan Siter [o] Vw Jetta 2007 modell tdi [x] BMW e46 320i [x] Honda Civic HB 97 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Her kommer bildene mine. Ble veldig få pga av at jeg filma mye. Kommentarer? Resten av bildene fins her (på første side): http://photobucket.com/albums/v141/Supramannen/Trackday%2020%20juli%202005/ Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 ingen som har bilder av den svarte E30`n da!? :rolleyes: var morro i går!!! GO FSR! :D Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 noen bilder her!fsr driftday Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 ingen som har bilder av den svarte E30`n da!? :rolleyes: var morro i går!!! GO FSR! :D Du som kjørte? Trodde det var hallon jeg. Hadde tomt for strøm desverre da. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Du som kjørte? Trodde det var hallon jeg. Hadde tomt for strøm desverre da. Var halllon som kjørte ja, men jeg og zetec-eacy var heldige som fikk sitte på noen runder :thanks Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 noen som filma? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 noen som filma? Skjedde mye morsomt foran kameralinsa mi så jeg skal prøve å få redigert å lagt ut film :) Men ikke hold pusten akkurat happyhappy Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg