-Supraguy- Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 noen som filma? Jepp filma jeg. Fikk forresten filma litt av bmw'en til hallon alikevel. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Jepp filma jeg. Fikk forresten filma litt av bmw'en til hallon alikevel. :) supert.. filma dine pleier å være bra di.. :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 http://bilder.df.durnk.org/rudskogen_2005_09_05_FSR_Driftday http://bilder.df.durnk.org/rudskogen_2005_09_05_FSR_Driftday2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Noen som har en bra converter til å minske filmen min ? Jeg har hatt en film ferdig siden mandagskvelden, men jeg lyden blir feil når jeg skal convertere, har faktisk prøvd 5 forskjellinge program :( Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Noen som har en bra converter til å minske filmen min ? Jeg har hatt en film ferdig siden mandagskvelden, men jeg lyden blir feil når jeg skal convertere, har faktisk prøvd 5 forskjellinge program :( Sikker på at det ikke har blitt noe feil når du har overført filmen til pc'en? Skjer noen ganger med meg. Og da lægger filmen og må legges inn på nytt. Prøvd dr divx?? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Sikker på at det ikke har blitt noe feil når du har overført filmen til pc'en? Skjer noen ganger med meg. Og da lægger filmen og må legges inn på nytt. Prøvd dr divx?? Halla :) Filmen fungerer helt fint på data'n min nå, alså som en 3 gb ferdig redigert film... men så fort jeg converterer den kommer det problemer... har ikke prøvd dr divx nei.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Her er et par teaser bilder fra videoen jeg driver å lager :D Ble mye morsom kjøring :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Jepp filma jeg. Fikk forresten filma litt av bmw'en til hallon alikevel. :) Fett! gleder meg... kjørte ikke jeg, nei! hehe... men satt på et par runder da... M.O.R.R.O!!! Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Halla :) Filmen fungerer helt fint på data'n min nå, alså som en 3 gb ferdig redigert film... men så fort jeg converterer den kommer det problemer... har ikke prøvd dr divx nei.... Prøvde dr divx nå, hjalp ikke noe... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolcoM Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 he he.. gleder meg.. gnistdrifting er kult (= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Prøvde dr divx nå, hjalp ikke noe... Det var da veldig synd. Prøv å lukk mange programmer og la den bare konvertere. Vært et forsøk. BTW: Idiotisk jeg var som ikke gikk til s'en å filma. :mad: Der det skjer. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 he he.. gleder meg.. gnistdrifting er kult (= Sinnsykt bra kjørt Volcom, slo aldri feil å filme deg gitt, har den ene driften din i S-en der du smeller et dekk midt i svingen så fillene å gnistene står :D:D :hammer Tøft kjørt cheers Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolcoM Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 he he godt å høre dere liker det. fikk ikke brukt bilen helt som jeg ville denne gang, hadde litt prob med ladetrykket. Var mange ganger den gikk i kjeller'n i langsvingen. ingen som har sett resten av frontfangeren min et sted?? når blir filmen ferdig? skal legge ut noe film i helgen jeg og. Rasmus med gullfarga mx-5 lå bak meg å filma mye, så vi har litt film der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 he he godt å høre dere liker det. fikk ikke brukt bilen helt som jeg ville denne gang, hadde litt prob med ladetrykket. Var mange ganger den gikk i kjeller'n i langsvingen. ingen som har sett resten av frontfangeren min et sted?? når blir filmen ferdig? skal legge ut noe film i helgen jeg og. Rasmus med gullfarga mx-5 lå bak meg å filma mye, så vi har litt film der Ja sinnsykt rått kjørt som vanlig! :pray Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTRacing Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 noen som fikk meg på film? hadde vært morro og sett åssen det blei. jeg kjørte en burgunder s14 med carbon vinge. sinnsykt bra treff foresten...mye bra kjøring. jeg kommer helt klart neste gang også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg