Spanjis Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Hadde nok vann, men har ikke syre måler, får se hva jeg finner på clasohlson i morgen :) takker for tipsa! Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spanjis Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Fikk start på bilen i dag morges, kjørte ca. 5mil, da jeg skulle starte den igjen ville den ikke :( et eller annet med at den ikke liker lange strekninger... Syre og vann er helt fint, har det gamle batteriet på lading nå, håper det hjelper. Skal kjøre til Måløy fra Bergen i morgen, blir spennende :p Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Få lånt ett ampermeter (multimeter holder, pleier å være mulighet for å måle amper med det) Skru av ene polen på batteriet, og sett ampermeteret inn i sløyfa. Da ser du hvor mye krypstrøm som går når tenning er av. Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 du har en ghost starter, en kamerat av meg har bytta utallige starter på sin sierra, det holder faktisk med å ta ut starteren, sette den på bakken og sette den inn ijgen, så fungerern, den startern slår aldri inn når vi har kjørt hardt, goså blir motoren kald, så funkern. rart men sant. MVh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg