FK_Bimmer Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Hei! jeg venter på mitt nye eksos annlegg... jeg bestilte et fullt rustfritt stål anlegg fra katten å videre bak (er til en E36 320i) men hvordan vil lyden på dette være i forhold til en annen me samme bil/samme motor som bare har vanlikt stål? utblåse er 80mm dobbel (gleder meg) :D :D :D potta er av merket PROWLER som er nr 1 i frankrike når det gjelder eksos + de har livstid garanti og pass form er 110% + du kan velle mellom 14 forskjelige utblås......ganske digg ikke så dyrt heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 hmmm.... sytti tusen som har sitt på linken men ingen som gidder/kan svare.. jaja...får vente litt til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Tja 6`ern til bmw blir det sinnsykt pen lyd i...... Det er det jeg kan si......hørte på en fra sofienberg bil....den var riktig nok mekka selv(effektanlegget) å den var det helt pervers lyd i Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 oki! :D så det kan "ikke slå feil" allså? jaja...jeg får det i neste uke...skal skrive hvordan jeg selv er fornøyd..både me passform, kvalitet og ikke minst lyd ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 4, 2003 Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 Har du en internett side til det effekt anlegget??? Skal du selge orginal anlegget??? Skal bygge effekt anlegg selv men hadde trengt "skjøtet". (på bakre halvdel) Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Har du en internett side til det effekt anlegget??? Nei, jeg har ikke det, siden det er et så pass nytt firma. de har ikke internett side ennda liksom. men nei..jeg tror ikke jeg vill selge det org. me det første.. btw. hvilken fanger er det du har på bilen din? (framme) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Har rustfritt fra Ferrita på min bil! mildt sagt rå lyd :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 oki, men så har jo du spesiel lyd fra før pga 5 cyl (stemmer ikke det) men 6'er lyden kan ikke akkuratt være ekkel fordet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Både rekkeseksern til BMW og Femmern til Audi har jo go`lyd orginalt da :cool: Men effektanlegg er prikken over i`en og rustfritt gir den råeste lyden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 åååå nå gleder jeg meg ennda mer! =) potta ble sendt fra italia på fredag fikk jeg bekrefta...må nesten bare vente ei lita stund då. føler jeg har venta et år allerede...men det skal bli løye å se både på kvalitet og lyd ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg