Gå til innhold

Glennca - 1988 Mazda 626 coupè prosjekt

Ranger emnet

Glennca

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøper den jeg. Trenger delebil, men ikke for 10000!!! Tror ikke den duger til så mye mer når den trenger ny toppakning (kanskje topp), cluch, ny frontfanger og nye hjulbuer.

Jeg er som sagt villig til å fire på prisen en del, for jeg vil gjerne bli kvitt den, men den som betaler mest fortest får den selvfølgelig. Men når du sier at bilen ikke er verdt 10 000 så kan jeg slå tilbake med at en toppakning koster 569 orginalt, ny clutch koster 1 700, det kan følge med stylingfrontfanger som ikke trenger voldsomt med fiks for å passe og rusta på hjulbuene er ikke verre enn hvis man har pussemaskin og lakksprøyte så kan man ta det selv... Det som koster med å reparere på denne bilen er arbeidstimene på et verksted hvis de skal ta det. Det regner jeg med at du slipper ettersom du ser etter bilen som en delebil...

Synd at du må selge. Selger du kun stylingen?

Ja, jeg selger bare stylingen alene dersom det ikke er et hinder når jeg skal selge hele bilen. Men hvis du er veldig interessert i stylinga, så si ifra så kan vi nok bli enige om en pris ;) Det er som sagt litt glassfiberjobb på den, og den passer EGENTLIG til en 1984-1987 Mazda 626 Sedan (4-dørs), som jeg sikkert har sagt tusen ganger før... =P

Hva slags motor står i bilen da?

Noen spesielle andre feil?

Det er såvidt meg bekjent ingen andre feil med bilen enn de som er nevnt i denne tråden... Det var jo tross alt i utgangspunktet et prosjekt jeg gjerne ville bli ferdig med.

Motoren som sitter i bilen er en 2,0 liter 12V (Husker ikke navnet på den...)

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ha mye for bare stylinga da?

Heh... Jeg vet ikke hvor mye jeg skal ta, men det er neppe mye =P Er som sagt litt småfiks på den...

Forslag tas imot med takk

Det var i hovedsak arbeids timene på et verksted jeg tenkte på. Når det gjelder den TWR fronten så tror jeg det blir problemer å få den til å passe. Men jeg skal ikke si at det ikke går an! Hvis jeg kjøper bilen så trenger jeg ikke å ha med stylinga.

Hvor mye er du villig til å gi for bilen, og har du muligheten til å hente den selv? Jeg har hverken tid eller mulighet til å frakte den noe sted...

PS: Jeg stikker på jobb nå, så det blir ikke noe posting fra meg før en stund etter midnatt, men snakkes i morra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forgasser motor altså ja... småkjipt :) røk nettop topppakningen på mor sin med samme motor, skifter bare motor på den :hammer

Jeg bytter bare bil jeg :P Har hverken tekniske egenskaper eller kunnskaper, pluss det faktum at jeg er heller garasje/verkstedløs gjør at det blir det enkleste :P

Men tro ikke at dere blir kvitt meg fra bilforum.net selv om bilen er død assman

Du skal få 2000. Jeg kan hente den selv, men det blir et stykke da. Jeg bor i Møre og Romsdal!! Kommer det vann i olja da eller?

Jeg er ikke sikker på om det kommer vann i olja faktisk... Men 2 000 er nok en tanke for lite. Har allerede fått et bud fra en annen Moldenser på 5 000. Så du får velge selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får by 5001 jeg da. Men hvordan har han tenkt å få hjem bilen?

Jeg får vel ta budet ditt seriøst da Gjerde. Hvis det ikke kommer noen andre bud før mandag (bilen ligger også på Autodb...), så får du den for 5001. Det forutsetter også som sagt at du henter den selv.

vet ikke hva neppe mye betyr jeg da :P 500 ?

Vi kan ta 1 000 som utgangspunkt, så kan vi ta det fra der =P Da får du 10 000 under nypris ettersom det er noen småskader på det som bør fikses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider