Predator Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Jeg har handlet meg et par nye nokia telefoner nå og lurte på om noen av dere vet hvordan jeg får bildene fra pcen min inn som bakrunn?? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Originally posted by Predator Jeg har handlet meg et par nye nokia telefoner nå og lurte på om noen av dere vet hvordan jeg får bildene fra pcen min inn som bakrunn?? :( Da har du vel to muligheter. Enten legge de ut på nett og wappe til bildene og hente dem ned der. Eller du kan installere nokia data suite på en pc med IR port og overføre med det. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Her er noen..det er de som er på Nokia 7210 :D originals.zip Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 ELLER.. .. du kan kjøpe USB/RS232 kabelen til telefonen (beror på hvilken tlf du har kjøpt!) og føre de over via kabel..! Er like lett som å fjerte.. men vet ikke om det er en innøvd sak hos deg.. da bruker du bare "Nokia Image Converter" eller "Nokia Phone Browser" til å flytte over filer..! Tataaaaa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg