Gå til innhold

golf 2..

Ranger emnet

Skyline_401

Anbefalte innlegg

Det er vist noen som ikke likte at jeg la ut Delebilen min her gitt..

Så jeg legger opp linken til den..

http://www.bilforumet.net/kjopsalg/showproduct.php?product=3162

Vis det er LOV DA??

JEG HAR ALT AV DELER TIL 88 MOD GOLF 2!! 1.8l VIs dere trenger no.. SIIFRA!!! kom gjærne md bud..

Har 90 fangere..kom md bud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vist noen som ikke likte at jeg la ut Delebilen min her gitt..

Så jeg legger opp linken til den..

http://www.bilforumet.net/kjopsalg/showproduct.php?product=3162

Vis det er LOV DA??

Du er klar over at det finnes et forumreglemant som ligger åpent for alle? der står hva som er lov :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg veit det, mn det ser jo ikke ut som det er mange som leser kjøp å salg greia.. du får mer respons her.. men men..

joa.. men regler er regler. sånn er det jo bare.. rett og slett.. :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ingen som trenger el Delebil/eller deler?

5000 så får dere hele bilen, Kom å hent den nå vis dere vil.. det er 1.8L Innsprut på dn, 1988mod md 90 fanger forann å bak, Litt rust her å der, ellers fin, Bilen går bortover... men går ikke helt reint enda, den er fin inni, motor bytta i Vinter'n som var....

ring vis det er noe dere trenger.. 90966823

5000kr for hele bilen..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider