Dawg Dee-Lux Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Selge linsene til Eoset da du har fått nytt kamera? :) Sorry, EOS kameraet er ett jeg til tider låner når jeg ikke har mitt eget for hånden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 NSK Vårmønstring 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Gatebil, mai 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Mye fint fra Våler der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 mye fine bilder ja, men litt for tett utsnitt på mange av de for min smak. Fine farger! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 mye fine bilder ja, men litt for tett utsnitt på mange av de for min smak. Fine farger! 2 grunner til det, ene er at jeg ikke orket å bytte linse, jeg brukte en 80-200 som primært skulle testes denne dagen for banekjøringen, den andre er at det var så mye folk over alt at jeg ikke orket tanken på å vente på klar bane hele tiden, måtte på laaang avstand ser du. Uansett tar andre de bildene med fullt utsnitt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Byttet linser endel ganger der oppe.. Fram og tilbake mellom 10-22 og 70-200 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Byttet linser endel ganger der oppe.. Fram og tilbake mellom 10-22 og 70-200 :) Jeg bytta en gang, tok ett bilde, så bytta jeg tilbake, dessuten, 1.3 kg linse er lettere å drasse på i hånda, enn i bagen, spesiellt med tanke på at det allerede lå 1.4kg med laptop inni der fra før. Solbrent, og øm i skuldra da jeg kom fram :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 På tide med en liten oppdatering, første innlegg i denne tråden inneholder nå en oppdatert liste over mine bil-relaterte bilder: Så en liten smakebit fra Aygo-galleriet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Da står nygullet til lading: D70s hus kommer til salg om ikke alt for lenge, med bag, to batterier, og to 1GB Sandisk Ultra II. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 ohh nice. Specs på d80 ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 ohh nice. Specs på d80 ? Takker, 10MP sensor, 11 punkters AF, større søker enn D70s, større skjerm (2,5" vs. 2"), ISO 100-3200 m.m. Eneste aberet er at det er bittelite lavere enn D70s, så nå mangler lillefingeren min en halv cm. å hvile på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 50mm f1.4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 åh, grattis :D Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 åh, grattis :D Takk takk, det ble mere nytt på meg i går: Fikk brukt 50mm-ern *borte* Kanalskjørt fra Golf GTI *borte* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg