Gjest moore Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Fint og crispt! :) Jeg liker vanligvis ikke Nikon-folk, men du er flink! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Fint og crispt! :) Jeg liker vanligvis ikke Nikon-folk, men du er flink! Takk, takk, bra å høre at jeg er over standarden for Nikon-folk om ikke annet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Da har jeg vært ute i Oslo-natta igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Amcar - Borg Senteret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Ett lite tips fra meg angående banebildene; Greit nok at de er skarpe og fine, men de mangler noe viktig. Fart! Prøv litt lengre lukkertid så ser ikke felgene ut som jordskjelv-ofre og det blir litt mer spennende. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Ett lite tips fra meg angående banebildene; Greit nok at de er skarpe og fine, men de mangler noe viktig. Fart!Prøv litt lengre lukkertid så ser ikke felgene ut som jordskjelv-ofre og det blir litt mer spennende. Jo takk, har variert mellom 1/80 - 1/160 via 1/125, men jeg er ikke så stø på hånden at det gjør noe (VR hjelper heller ikke). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyV8 Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Fine bilder! Kult at du har tatt bilder i Lillestrøm av faren min sin Big-Duallye :) Siter www.frantzenracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Jeg rakk ikke å huke tak i moore, med den digre linsa han spankulerte rundt med så var han ikke akkurat diskret :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 fete bilder:) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Italiensk Dag 2007, forresten, hva syns dere om layouten? Ny!! Italiensk dag, juli 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Ny!! VACN, september 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Ny!! Gatebil, september 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Første forsøk med HDR, tror nesten jeg må spandere $99 på photomatix Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 WOW! Strøkent! For oss som ikke er så inne i dette - hva betyr HDR? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg