Mrs Aero Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 På tide at det blir litt folk her oxo....eller hur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 På tide at det blir litt folk her oxo....eller hur? Da får du lage litt liv da veit du Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 http://i20.photobucket.com/albums/b235/MrsAero/test9.jpg http://i20.photobucket.com/albums/b235/MrsAero/166-6643_IMG.jpg http://i20.photobucket.com/albums/b235/MrsAero/test2.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Bra nok om jeg forteller at jeg om en ukes tid sannsynligvis kjører R580? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 JAAAAAAAAAAAAAA! Om du tar bilde å sender til meg blir det enda bedre!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Får nå først se om det blir så jeg kjører de lassa da.. og om jeg skal bruke den nye bilen til firmaet :P men bilde skal man vel få til uansett.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen- Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 pappa sin R580 hehe, vil ha slik=P *skal ha slik* Siter ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Blir ingen bilder fra meg på en stund.. da sjefen bestemte seg for å vente md bilbytte til R620 kommer Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Blir ingen bilder fra meg på en stund.. da sjefen bestemte seg for å vente md bilbytte til R620 kommer Du er tilgitt... :cool: Venter gjerne på bilder av en R620 jeg! yummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sætran-Racer Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 skjønner egentlig ikke vits med å ha "trucks" forumet... det er jo nesten ingenting som skjer her jo! Siter Volkswagen Passat 1.8t 97 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen- Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 sikkert fordi ingen poster og de blir utdatert elns :P Siter ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Ser ut som jeg burde henge litt her også.. hellothere Ingen som har noen bilder av gromme scania biler da? gjerne nye r-serien Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Har gitt opp det her forumet, men her er noen bilder iallafall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Hmm.. "Sjalu"... Noen som vil bytte en gammel Man 220 (97)mot en Feeet Scania med motor :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Er en fryd å se den nye scanian på veien!! :wave Pappa kjører desverre volvo..fh12 Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg