volvo244 Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 slenger inn noen bilder av mine scania'er :hello: Skal se om jeg kan få slengt inn noen bilder av min far sine scania'er seinere (i full skala:thumb ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen- Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 fint :D den siste modellbilen har jeg også. til den også blir ødelagt vel =& hehe Siter ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroMan Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 http://www.missancker.dk/scania.htm For de som er innteresert i å se lekre detaljer:driving Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroMan Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 og får du aldri nåkk av scania så se på følgende side: http://www.scaniafreak.nl/ og http://www.v8power.nl/ Masse pene biler her! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 den engang så fine billinsky trucken forfaller seriøst om dagen gitt... uffameg. skjønner ikke at espen lar detta skje ass... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 den engang så fine billinsky trucken forfaller seriøst om dagen gitt... uffameg. skjønner ikke at espen lar detta skje ass... Muli han inså at han skal tjene penger og :) ikke gnikke på verktøyet! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 stor forskjell på å gnikke og vedlikehold...... er lakk til ihvertfall 100.000kr på den bilen tross alt.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 har du eid en lastebil nongang? alle lastebiler koster ca 60 til 100 000 å lakkere! iallefall de vi har Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 nei, har ikke det. nå veit jeg ikke åssen lakk dere har på lastebila deres, eller hvem lakkerer dere bruker, men bakkes autolakk på karihaugen tar 26000 for å hellakkere en lastebil, og det inkluderer inne i dører, truxbøyler, all plastikk +++ det vet jeg for brodern bytta nettopp farge på trekkern sin. så ett bilde av bila deres skulle jeg likt å se. har hørt det er lakktil 250 på billinsky bilen, men er ikke sikker på den summen, derfor valgte jeg å ikke overdrive... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 hehe, ok, de bilene vi har som er nye kom selvfølgeli rød, men en 144 vi fikk for 2 år siden blei omlakkert fra blå til rød uten stylingen og ikke ramme og det kom seg på 80 000 med innidørene, helt normal lakkering ingen motiv greier, men med plastikk dekaler da Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 og brodern bytta farve på trekkvogna si nå, fra hvit til grønn. basefarge, me all plast på hytta, trux på tak og highwayfanger, sideskjørt for 26000... hmmm Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 kommer vel ann på hvor mye man gjør selv av arbeid demontering motering driver litt med lakk av lastebiler og busser på jobben å det summen som er nevnt er ikke uvanlige for å si det sånn Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 da jeg jobba på strandveien auto så tok de jo 40 til 50 000 for hellakkering av ei personbil så 100 000 nesten er ikke uvanlig for lastebil nei..... Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 gidder ikke dra dette lenger. idag får du ihvertfall helakkering for 26lapper hos bakkes... legg ut bilde av 100000kroners lakken din da?? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveiser`n Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 ja,da har jeg faktisk kjørt longlinen til scania.. vi har to stk av de her på tollpost.. fy feite for en bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg