kenterik Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 to stykker???? er vel bare quille sin som er registrert i norge eller??? hvem tillhører den andre? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved04 Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Her er en rompe vi alle liker :) Siter `00 Volvo V70 R AWD CE lappen tilbake igjen!! Takker fylkeslegen for å vise vett! :D Scania 164 580 VolvoForum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 hvem nettsider er det best utvalg med brukte lastebiler? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Her er en rompe vi alle liker :) nei, for de kjører jævla tregt og er driiit vanskelige å kjøre forbi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen- Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 nei, for de kjører jævla tregt og er driiit vanskelige å kjøre forbi altså.. det er en lastebil, de går ikke fortere enn 85-90, de er fra 17-22meter lange, det er ganske logisk at det tar litt lenger tid å kjøre forbi de enn en liten caddy da vett. tyder på at du har problemer med å kjøre forbi, eller en bil som ikke drar skinnet av pølsa. Siter ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 tyder på at du har problemer med å kjøre forbi, eller en bil som ikke drar skinnet av pølsa. Hehe..: Right on... :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 gidder ikke dra dette lenger. idag får du ihvertfall helakkering for 26lapper hos bakkes... legg ut bilde av 100000kroners lakken din da?? Uansett hva lakken koster, så ser det litt useriøst ut når transportører kommer i biler som ikke ser ut som de er tatt vare på i hele tatt, aldri vaska, bulker og riper, knuste speil og lyspærer som har gått over alt.. Skal nå ta vare på arbeidsplassen! Min mening iaffal :D Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen- Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Uansett hva lakken koster, så ser det litt useriøst ut når transportører kommer i biler som ikke ser ut som de er tatt vare på i hele tatt, aldri vaska, bulker og riper, knuste speil og lyspærer som har gått over alt.. det har vi jo alle polakka til :P Siter ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 altså.. det er en lastebil, de går ikke fortere enn 85-90, de er fra 17-22meter lange, det er ganske logisk at det tar litt lenger tid å kjøre forbi de enn en liten caddy da vett. tyder på at du har problemer med å kjøre forbi, eller en bil som ikke drar skinnet av pølsa. du skjønte faen ikke inlegget mitt engang tulling! Insolved04 sa: her er en en rompe vi alle liker, jeg svarte da at jeg ikke liker dem og hvorfor. Om bilen min er sprek eller ei har ikke en dritt å si, lastebiler er bare piss, akkurat som deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 du skjønte faen ikke inlegget mitt engang tulling! Insolved04 sa: her er en en rompe vi alle liker, jeg svarte da at jeg ikke liker dem og hvorfor. Om bilen min er sprek eller ei har ikke en dritt å si, lastebiler er bare piss, akkurat som deg! bra lille mongo! uten lastebiler ville du mest sansynligvis gått rundt med klær laga av løvblar og spist bark! fjott! lastebiler er noe av det mest nødvendige i landet! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 bra lille mongo! uten lastebiler ville du mest sansynligvis gått rundt med klær laga av løvblar og spist bark! fjott! lastebiler er noe av det mest nødvendige i landet! Right on ;) Uten lastebilene stopper norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen- Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 TARD, "nei, for de kjører jævla tregt og er driiit vanskelige å kjøre forbi" kommer litt ann på kjøreegenskapene dine, har du ikke noe mere saklig å si skjønner jeg egentlig ikke at du gidder å se på denne posten engang. uten lastebiler ville du mest sansynligvis gått rundt med klær laga av løvblar og spist bark! fjott! lastebiler er noe av det mest nødvendige i landet! Helt enig ;) Siter ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raffe Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 nei, for de kjører jævla tregt og er driiit vanskelige å kjøre forbi Ikke så rart med 1,6 hissige litere. Sorry, kunne ikke dy meg. Er jo heller ikke lov å kjøre fortere en 80/90 her i landet. Ja, vet det er 100 soner, men da har du et par felt å velge i. :) Siter 1997 Primera GT - KN filter - 17" Felger Lyktespoilere ------------- 02 Scania 164 - 580 - Jobbbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Uansett hva lakken koster, så ser det litt useriøst ut når transportører kommer i biler som ikke ser ut som de er tatt vare på i hele tatt, aldri vaska, bulker og riper, knuste speil og lyspærer som har gått over alt.. Skal nå ta vare på arbeidsplassen! Min mening iaffal :D og det er jeg jo ikke uenig i. liker å stelle med redskapen min selv jeg Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Helt enig, men mister litt motivasjon når man har en gammel bil. Kjører nå en gammel 95 XF x-Nor-Cargo bil. Må si jeg ikke er så veldig nøye med vask og div. Men når den nye bilen kommer så skal det bli strøkent igjen! :) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg