Wrasko Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 http://i100.photobucket.com/albums/m21/kentsor/DSC01153.jpgkjerra mi igjen Digger bilene til firmaet du jobber i!. Deilig stygg lakk! En real glede å se dem tidlig på morgenen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 hehe, ja fargen er vel så sær som den kan bli, hehe. blir ihvertfall lagt merke til.. hata den når jeg begynnte her, men man venner seg til den. hadde ikke gjort no om den helte litt mer mot kawagrønnt dog.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakk1 Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Da skal jeg komme med mine bidrag; Fin kjøreskolebil, Forsvarets kjøre skole bardufoss; 4seter Skinn med logo tre stk R500, en stk R420 +++ Scania P113, 6*6+2, multilift krok Terengkjøring Kunne bare ende på en måte! Rygging med Scania P93 4*4 8tonner hmrf; God gammeldags mønstring; Krok kurs, da må man utfordre grensene; Ser trygt ut? ville kjørt bak den her? Tjenesten min noen knapper; Siter Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat) x MB 300ce 91/94mod. Sportline x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50 Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Flere som har vært på tansporten ja :) Får ikke slappere tjeneste enn det... Men får jo prøvd mye rart innen transport/kran/krok/brøyting. Selv skulle jeg smøre opp kroken min. Dro den opp og skrapte vekk gamelt fett før jeg skulle kjøre i vaskehallen og vaske/smøre opp på nytt. Trur du jeg klemte noe før jeg kjørte inn? Har også vært med på skarpskyting med NASAMS på Andøya. Stillingen skulle være på en myr. Måtte spa ut draget og en 40t graver måtte dra den opp. Lasten hadde en verdi på 100 millioner. Mange befal som var litt skjelvene. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakk1 Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 hehe, på vaske hallen her på setermoen har det også av en rar grunn noen små sår på toppen av porten! Oi, er ikke alle som har kjørt NASAMS! imponerende! Siter Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat) x MB 300ce 91/94mod. Sportline x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50 Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Samma hva slags merke det er og hvordan den er å kjøre.. er hvordan det ser ut:) SCANIA har uten tvil det peneste designet når det kommer til hytte! i dag kjører jeg en FM12 kranbil 3asklet med litt over 4m overheng! det er faen meg den MEST ustabile og ekleste bilen jeg har kjørt noen gang! Retnings stabilitet er jaggu et utkjent ord for den bilen! Jeg MÅ! kjøre boggien nede heletiden ellers er jeg redd for at jeg kommer til å skrense av veien men den!.. Vinglete og jæli å kjøre! Scanian kunne jeg bare sleppe rattet på.. den gikk rett frem uansett! Ratt tiltinga på scanian er også diggere enn på volvo.. får mere personbil følelse av å kjøre den Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Samma hva slags merke det er og hvordan den er å kjøre.. er hvordan det ser ut:) SCANIA har uten tvil det peneste designet når det kommer til hytte! i dag kjører jeg en FM12 kranbil 3asklet med litt over 4m overheng! det er faen meg den MEST ustabile og ekleste bilen jeg har kjørt noen gang! Retnings stabilitet er jaggu et utkjent ord for den bilen! Jeg MÅ! kjøre boggien nede heletiden ellers er jeg redd for at jeg kommer til å skrense av veien men den!.. Vinglete og jæli å kjøre! Scanian kunne jeg bare sleppe rattet på.. den gikk rett frem uansett! Ratt tiltinga på scanian er også diggere enn på volvo.. får mere personbil følelse av å kjøre den Kjørt en FM12 med overheng fra helvete selv. Ikke morro og kjøre på vinterføre når man trenger boggi`n oppe så mye som mulig. Og om du synes Scania er retningsstabil så prøv DAF. Kjører nå en 105... DET går rett frem :) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 daf er.................daf... og stygg:) hahah Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 V har en FM12 "krokbil" med camelont påbygg, forsterka/avstva ramme og tandem.. den er en drømm å kjøre, reine gocarten :D er btw. proflbildet mitt her. Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godmest Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Typisk nettopp ferdige me mine timer i dei bilene. Er ikkje særlig fornøyd me dei, dårlig inntrykk av scania nå... ikkje bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 bestllt å montert horn fra usa.. Hvor bestilte du denne? Hva kosta dem? har dere flere varianter? og er du fornøyd? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 4statetrucks.com jeg er meget fornøyd, hehe. skal legge ut en liten demo bare jeg finner den igjen Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette_ Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Siter 04 Volvo S80 D5 10 Volvo FH 540 6*2 Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 kun blomster dere kjører eller? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette_ Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Ikke bare, men veldig mye. Vi har to biler som går på Stavanger til ASKo for DHL To som går på Bergen. Samt at jeg kjører veldig mye blader til Sørlandet. Har også noen is-lass i ny og ne Går vel stort sett i det meste på termo. Siter 04 Volvo S80 D5 10 Volvo FH 540 6*2 Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg