Corvette_ Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Hadde skinn i den siste lastebilen(FH 16 470 Royal) i det forrige firmaet jeg jobba for; var noe dritt når den hadde stått i sola, kunne nesten ikke sitte i setet etterpå så jeg måtte dra for eine gardina hver gang jeg sto i sola og lasta og lossa Bildene blei tatt heime hos meg samme dag som jeg henta den på Scania i Larvik Siter 04 Volvo S80 D5 10 Volvo FH 540 6*2 Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen- Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Hehe, det var den sola da=P men bilen var fin den, gratulerer uansett! hehe. Siter ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 hehe, jeg har ikke scania selv, men jeg har noen bilder av den som de har på Viking, som jeg er utplassert på =) : Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen- Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 åh snutebil:D hehe den var stilig. ;) Siter ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Eneste stedet der snutebiler er no positivt :D Finnes det no særlig med amerikanskt i norge? Har kun sett noen ene få :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 jeg tror det er en amrikansk snutebil i oslo =) en Peterbuilt... stillige trucker :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen- Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 På siden vår på pictures - show - biritransporten / nordic truck trophy så er det noen amerikanere. (http://www.lastebilen.no). har sett flere i "drift" rundt omkring ;) Siter ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette_ Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 U.S Truck of Norway : http://home.online.no/~vm-selbo/index.cfm Her finner du litt info. Gar bla. ein amerikansk bulldog med conteinertralle bak i Oslo området, som leteren av USTN kjører. Siter 04 Volvo S80 D5 10 Volvo FH 540 6*2 Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Gar bla. ein amerikansk bulldog med conteinertralle bak i Oslo området, som leteren av USTN kjører. han har jeg sett flere ganger når jeg har kjørt for dhl.. han ser ikke helt riktig navla ut :afro men han er ganske kul å prate med. litt OT men hvor mye avgifter og annet søl er det å dra inn en trekker fra statene? driver og sikler litt på det m'm Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen- Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Fant noen amerikanere på autodb.no , en som driver å tar inn biler osv. se om du finner han der=) Siter ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette_ Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 litt OT men hvor mye avgifter og annet søl er det å dra inn en trekker fra statene? driver og sikler litt på det m'm Leste i Transportmagasinet der det var to stykker som tok inn hver sin Peterbil; ein hvit 387 og ein rød 397(som jeg skulle likt å hatt). Han som hjalp de to sa at den var mulig å få ein slik ein inn til landet for rundt 150k, og som var i grei teknisk stand. er noen bilder fra den turen på den websida som jeg skreiv i det forrige innlegget. Den eine trur jeg befinner seg i Larvik, så den sto bortafor H/T pumpa på Elveveien mot Nor-Cargo og Felleskjøpet. Husker ikke heilt hvilken men meiner det var 387'n. Siter 04 Volvo S80 D5 10 Volvo FH 540 6*2 Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved04 Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Da har vi fikset ett bilde iaf. Skal reise nordover med den i kveld, får se om jeg fikser fler da.. Har vært kjøpt røde striper som skal følge konturene på stort sett hele bilen. Blandt annet den innfelte stripa som går der skiltet skal sitte, langs hele støtfangeren. Vis noen har lyst til å prøve i photoshop, hadde det vært morro :) Lakkering og påbygg er gjort i Danmark, og det er 2x350 liter tank. Regner med solskjermbytte, vil ha den med 3 markeringslys i midten. Blir snart kufanger og gasslamper på den også, så da blir det bra :) Siter `00 Volvo V70 R AWD CE lappen tilbake igjen!! Takker fylkeslegen for å vise vett! :D Scania 164 580 VolvoForum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen- Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 du har planene klare ja , det er bra , da blir den grisefet :D Siter ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved04 Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Håper den kan bli bra, ja.. er veldig fornøyd med den.Rett og slett en drøm.. Eneste jeg irriterer meg over hver eneste dag er akselavstanden.. 2.90 er ikke egnet på en bil som går på nordnorge.. burde vært 3.10 eller mer.. men men.. kan ikke klage heller :) Håper å få på kufanger neste tirsdag.. Det hadde passa meg bra.. Siter `00 Volvo V70 R AWD CE lappen tilbake igjen!! Takker fylkeslegen for å vise vett! :D Scania 164 580 VolvoForum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen- Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 hehe , glemte å gratulere deg, GRATULERER! Scania som er tingen ;) Siter ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg