Gå til innhold

skifte fra 4*98 til 4*100 felger...

Ranger emnet

Exylon

Anbefalte innlegg

Hallo..

Jeg har søkt litt på forumet her, og jeg har sett noen har snakka om at det går ann å få tak i spesielle bolter til felgene som gjør at man kan skifte fra 4*98 til 4*100..

Noen som har noen erfaring med dette, og hvor man får tak i det??

Kjører rundt med 4*98 idag, og mulighetene for forskjellige felger er litt større med 4*100....

kiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo..

Jeg har søkt litt på forumet her, og jeg har sett noen har snakka om at det går ann å få tak i spesielle bolter til felgene som gjør at man kan skifte fra 4*98 til 4*100..

Noen som har noen erfaring med dette, og hvor man får tak i det??

Kjører rundt med 4*98 idag, og mulighetene for forskjellige felger er litt større med 4*100....

kiddie

kan love deg at da er ikkje store utvalg i 4x100. man kan kjøpe adaptere fra 4x98 til feks. 5x100

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes, det er mye å velge mellom når man har 4*100, men det var jo ikke spørsmålet da...

Har noen erfaring med sånne bolter som gjør slik at man kan sette på 4*100 felger, og hvor man får kjøpt de boltene?? well

Så back to topic.... cheers

er ingen problemer med bolter med løs cone...selger masse jeg,så det er bare å si ifra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jettamaster: Er det ikke lett å finne felger med 4x100 da? Mener jeg fant masse slike når jeg var på jakt etter brukte felger til min(5x100).

vel. man finner felger men da man vil ha er vanskelig å få tak i. var i sommar å spurte etter felger. men fekk bare beskjed desverre fåes ikkje i 4x100 eller dessverre vi tar ikkje inn desse felgana i 4x100. dei har som oftast bare kjiipe felger dei som har 4x100

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel. man finner felger men da man vil ha er vanskelig å få tak i. var i sommar å spurte etter felger. men fekk bare beskjed desverre fåes ikkje i 4x100 eller dessverre vi tar ikkje inn desse felgana i 4x100. dei har som oftast bare kjiipe felger dei som har 4x100

den sier jeg meg ikke enig i, synes det er bra utvalg i 4x100 jeg, mulig jeg bare har anen smak en deg da....

er jo mange biler som har 4x100!

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider