Hilmar Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Har kjøpt meg en b21et som jeg har tenkt å stappe nedi 145' en. Men k-jetronicken er vel ikke den mest stabile innspruten for å si det slik, og slik som motoren er nå så går den bare på tomgang, dauer ut bare man ser på gassen. så det jeg lurer på er, hvilke deler trenger jeg for å konvertere til forgasser turbo i stedet. Utenom forgasser, innsug og trykkboks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Trenger mekanisk bensinpumpe til turbo også, eller elektrisk med trykkregulator. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 ok, men med elektrisk, må det da være retur også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 har et komplett kit til gassermotor liggende jeg, tror jeg skal selge det! :D hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 okey, trenger vel som sagt ikke alt da, har jo turbo, manifold ++, kjøpte jo en komplett "et". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvosix Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Har kjøpt meg en b21et som jeg har tenkt å stappe nedi 145' en. Men k-jetronicken er vel ikke den mest stabile innspruten for å si det slik, og slik som motoren er nå så går den bare på tomgang, dauer ut bare man ser på gassen. så det jeg lurer på er, hvilke deler trenger jeg for å konvertere til forgasser turbo i stedet. Utenom forgasser, innsug og trykkboks. Hvorfor ikke ordne deg b21 med motronic system + tenning fra b230f ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Hvorfor ikke ordne deg b21 med motronic system + tenning fra b230f ? ja!!! forgasseren kan man kaste i sjøen! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg